אא

מפגש סוכנים לקידום התיירות באיי סיישל התקיים בת"א

לקראת עונת החגים והיצע הטיסות הישירות וחבילות הנופש ליעד האקזוטי, אירחה לשכת התיירות של סיישל אירוע ייעודי לסוכני נסיעות בת"א בהשתתפות שר התיירות המקומי, אלן סט-אנג'. עוד נכחו באירוע: הנוק טאשאגר מאתיופיאן איירליינס, דב קלמן, רונית הרשקוביץ ואחרים

| |

מסיישל באהבה.

אחרי ההודעה של חברות 'סאן דור' ו-'ספיריט הפקות עולם' בדבר הפעלת טיסות ישירות לסיישל (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=10685), קיימה היום (רביעי) לשכת התיירות של איי סיישל אירוע ייעודי לקידום התיירות ליעד האקזוטי. האירוע שהתקיים במלון רויאל ביץ' בת"א בהשתתפות עשרות סוכנים ותיירנים בענף, הוגדר ע"י המארגנים כהצלחה כבירה.

מי שכיבד בנוכחותו את המשתתפים נמנה גם שר התיירות של איי סיישל, אלן סט-אנג', שהציג בהרחבה מידע באשר למעלותיו של היעד התיירותי הזוכה בשנים האחרונות לביקושים הולכים וגוברים, הן בעולם והן בישראל (בה מוצעות טיסות ישירות לסיישל באמצעות אל על, סאן-דור ואתיופיאן איירליינס).

עוד נכחו באירוע: הנוק טאשאגר (מנהל אתיופיאן איירליינס בישראל), דב קלמן (מנכ"ל 'נויה הולידייז' ונציג לשכת התיירות של אי סייישל בישראל), רונית הרשקוביץ (מנכ"ל 'ספארי קומפאני')

"אנחנו מקדמים בברכה את התיירים הישראלים ורואים בהם כשותפי דרך אמיתיים לקידום סיישל כיעד תיירות אטרקטיבי ויוצא דופן", אמר סט-אנג'. "אנו מציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות למשפחות, זוגות ויחידים. כולי תקווה לראות תיירים רבים פוקדים את האי במטרה להנות מחופשה מלאת ביטחון והנאה שכולה הרמוניה עם הטבע".


משמאל לימין: דב קלמן, הנוק טאשאגר (אתיופיאן איירליינס), אלן סט-אנג' (שר התיירות של סיישל) ובכירי משרד התיירות של סיישל


אלן סט-אנג', שר התיירות של אי סיישל: "מקדמים בברכה את הישראלים". צילום: גיא יחיאלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: