אא

ענת אהרון מצטרפת לרשת פתאל

מי ששימשה עד לא מכבר כסמנכ"לית השיווק והמכירות ברשת רימונים, מונתה לתפקיד מנהלת מכירות תחום עסקים של רשת פתאל, ותשמש גם כמנהלת המכירות של אזור ת"א, הרצליה ונתניה

|"נתנהלות עסקית לכל דבר" ענת אהרון |"נתנהלות עסקית לכל דבר" ענת אהרון

רשת מלונות פתאל הודיעה היום על הצטרפותה של ענת אהרון, מי ששימשה עד לאחרונה בתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות ברשת מלונות רימונים לרשת פתאל.

אהרון, שימשה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בענף המלונאות - ב 7 השנים האחרונות היתה בורג מרכזי ברשת מלונות רימונים, שם שימשה כסמנכ"לית השיווק והמכירות של הרשת, בעבר היתה מנהלת תחום תיירות פנים ברשת מלונות שרתון ישראל, וכמו כן, ושימשה בעבר גם כמנהלת המכירות של מלון הנסיכה באילת. אהרון, תיכנס לתפקיד באופן רשמי ב 2 לאוגוסט. עזיבתה של אהרון שהיתה בשנים האחרונות פעילה במיזמי שיווק רבים של רשת מלונות רימונים בישראל, היתה מפתיעה, ועדיין לא מונה ברשת המלונות מחליף במקומה.

ענת זינגל, מי שהיתה כמנהלת האזור ותחום העסקים ברשת פתאל במהלך השנים האחרונות, תמשיך כמנהלת מכירות תיירות נכנסת של האזור.

רוני אלוני סמנכ"ל השיווק והמכירות:" אנו סמוכים ובטוחים כי הצטרפותה של ענת אהרון והעובדה כי ענת זינגל ממשיכה עמנו, תחזק את שדרת הניהול באגף השיווק והמכירות ותאפשר לנו להתמודד היטב עם האתגרים הרבים אשר לפנינו עם התעצמות החברה בתחום העסקים ועם פתיחת המלונות החדשים באזור ת"א."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: