אא

דיזנהאוז אשדוד הפכה להיות סיגנל טורס אשדוד

עופר אזולאי בחר לא להצטרף לרשת בי.טי.סי ומצטרף לרשת של קובי קרני שיהיה שותף במשרד הנסיעות באשדוד. אזולאי:"לאחר התלבטויות החלטתי להצטרף לסיגנל שהינה רשת מובילה וחשובה בענף הנסיעות בישראל, מאחל הצלחה לרשת בי.טי.סי ולחברים הרבים שלנו בדיזנהאוז"

| |

 מעכשיו למשרד דיזנהאוז אשדוד תקראו סיגנל טורס אשדוד. עופר אזולאי, מי שהיה שותף במשרד הנסיעות, החליט שלא להצטרף לרשת בי.טי.סי שרכשה את דיזנהאוז לאחרונה וסלל את הדרך לקרני להצטרף כשותף למשרד הנסיעות באשדוד. סיגנל, בראשות קובי קרני, הופכת כעת להיות שותפה במשרד האשדודי יחד עם אזולאי, שיהיה חבר הנהלה בהנהלת סיגנל טורס. המהלך הסופי על כניסת סיגנל למשרד באשדוד נסגר רשמית אתמול (שלישי).

עופר אזולאי אמר בתגובה לפספורטניוז:"החלטתי לאחר התלבטויות להצטרף לרשת סיגנל שהינה רשת מובילה וחשובה בענף הנסיעות בישראל, אני מאחל הצלחה לרשת בי.טי .סי ולחברים הרבים שלנו בדיזנהאוז. כמו כן, אני מודה באופן אישי לאורי סירקיס ולצוות אי.די.בי תיירות על התמיכה והעזרה עד כה ומאחל כמובן גם להם הצלחה".

בסיגנל טורס הביעו שביעות רצון העובדה שלרשת משרדי הנסיעות הארצית שלה מצטרף כעת משרד נוסף בעיר אשדוד, שהתפתחה בשנים האחרונות בצעדי ענק.

 

לכתבה: אזולאי הפעיל את מנגנון הבמבי ורכש את החלק של דיזנהאוז באשדוד

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: