אא

נתור משיקה חוברת טיולים מאורגנים מקיפה ל- 2009

בין המסלולים החדשים: מסלולי נתור-טופ גיאוגרפי חדשים לקוסטה ריקה וגואטמלה, אינדונזיה כולל באלי ג'אווה וסולאוואסי, נמיביה, וטנזניה.

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה מופצת במשרדי הנסיעות החוברת החדשה והמקיפה מבית נתור לשנת 2009. החוברת מציעה מגוון רחב של טיולים מאורגנים וחופשות בראש שקט לתקופת חג הפסח, האביב, הקיץ והסתיו. כל אלה, במסלולים שתוכננו בקפידה, לאירופה, אמריקה, אוסטרליה, אסיה ואפריקה. החוברת המקיפה, מכילה 172 עמודים, וכוללת טיולים לציבור הרחב, החל מטיולים גדולים במחירים קטנים , טיולי משפחות ועד טיולי עומק גיאוגרפיים איכותיים. בנוסף נתור מציעה השנה מוצר חדש - מקבץ טיולים בהם כל סיורי היום כלולים במהלך ימי הטיול.

הטיולים מוצעים ברמות מחירים שונות, החל מטיולי היוקרה נתור טופ גיאוגרפי, המיועדים לנוסעים המחפשים טיולי עומק, ועד לטיולי לואו קוסט במחירים אטרקטיביים במיוחד, אך עם האיכות של נתור.

אביבית פלג, מנהלת מחלקת טיולים מאורגנים: "בחוברת של 2009 הקפדנו במיוחד להציע לכל נוסע ונוסע את הטיול המועדף עליו, וזאת על ידי מגוון רחב של יעדים, טיולים לפרקי זמן שונים ותקציב גמיש בהתאם ליעד המועדף".

טיולים מאורגנים לציבור הרחב
שני טיולים חדשים של 8 ימים בעקבות נתיבי הוויקינגים לדנמרק ושבדיה ומסלולים מארץ המייפל לחלום האמריקאי - 18 יום בין קנדה לארה"ב. אלו מוצעים בנוסף לשפע הקיים של מסלולים למערב ומזרח אירופה, אמריקה, אסיה, אפריקה, תורכיה וארצות הבלקן ואוסטרליה. כל אלו ניתנים ברמת שירות גבוהה ואיכותית בהדרכתם רבת הניסיון של מדריכי נתור. בין הטיולים המתוכננים ישנם טיולים ממוקדים ליעד, כמו 5 ימים טיול אורבני למוסקבה הכולל גם את זאגורסק, 6 ימים לברצלונה או 11 יום לתאילנד.

בטיולים בהם כל סיורי היום כלולים "ללא ימי בחירה וללא ימים חופשיים", נכללים יעדים כמו סין כולל חבל סצ'ואן וחבל יונאן, וייטנאם וקמבודיה,יפן, הודו, תאילנד, אוזבקיסטן, הרי הרוקיס הקנדים, פרובנס, מרוקו, קניה, איטליה, גרמניה, פולין, רוסיה ועוד.

טיולי משפחות
בתחום זו, נתור מתמחים בשפע של הצעות לביקורים בפארקים המובילים והמהנים ביותר באירופה, וביניהם פארק אפטלינג בהולנד, פארק אסטריקס בצרפת, פארק פנטזיה לנד בקלן מהמפורסמים בגרמניה, פארק אלפמרה בשוויץ, יורודיסני בפריס, פארק מיני אירופה ועולם המים בבלגיה, גרדה לנד בצפון איטליה, שייט נהרות, רכיבה על פילים, הגלגל הענק בלונדון וכמובן אפקוט ודיסני באורלנדו. כאשר השנה תוכנן גם טיול משפחות מולטי כיף לברצלונה 7 ימים הכולל את פארק פורט אבנטורה.

בנוסף, בנתור החליטו כי למקדימים להרשם בעונה הקרובה, יוענקו מתנות שוות במסלולים נבחרים, לא רק לילדים, אלא גם להורים. כך למשל יוכלו הורים וילדים אשר ירשמו עד 1.3.09 לטיולי הפסח, ליהנות ממופע אבירים כולל ארוחת ערב בצפון איטליה, מ"עולם המים" שבאורלנדו או עלייה לטיטליס בשווייץ. וזאת בנוסף להנחה של 5% על שרותי הקרקע. השנה יותר מתמיד כדאי להקדים ולהרשם!!!

טיולי low cost
השנה נוספו מספר טיולים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד בהתאם לרמת השירותים של נתור כגון טיול בן 6 ימים לברצלונה, 8 ימים למדריד ואנדלוסיה, 8 ימים – טיול כוכב למדריד וסביבותיה. מסלול חדש בן 5 ימים למוסקבה המוצע במחיר מאד אטרקטיבי. אלו תוכננו במטרה לתת מענה לנוסעים שלא ויתרו על הטיול, אך מסתפקים באחד קצר המתאים לתקציב שלהם.

טיולי נתור טופ גיאוגרפי
החוברת כוללת גם את טיולי העומק היוקרתיים מבית נתור המציעים ימי טיול מלאים למספר מוגבל של נוסעים למגוון יעדים ומסלולים מרתקים שתוכננו בדגש על התרבות, ההיסטוריה, האומנות וארכיטקטורה בכל יעד. בנוסף למסלולים הקיימים, טיולי נתור טופ מציעים השנה טיולים חדשים לאינדונזיה כולל האי באלי, ספארי בעולם הולך ונעלם בשמורות הטבע של נמיביה או טיול לסיאול, אוסטרליה וניו זילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: