אא

דרך המשי: סיפורה של חברת ההסעות שמפנקת את התיירים

יצחק חכמון, מייסד חברת 'משי הסעות' מציע לקהל התיירים והמטיילים מגוון אפשרויות נסיעה בכל רחבי הארץ. כשכל אלו משתלבים יחד עם שירות אדיב וחיוך, אין פלא מדוע מדובר בחוויה עליה פשוט אסור לכם לוותר. "טובת הנוסעים ושביעות רצונם עומדת בראש מעייני"

| |

אוהבים לטייל? מחפשים דרך לעשות זאת בנוחות מקסימלית? תכירו את חברת 'משי הסעות' הפעילה מזה למעלה מעשור בענף הסעות התיירים והמבקרים בישראל.

החברה הפועלת תחת הנהגתו של יצחק חכמון, נהג עתיר ניסיון המכיר את הארץ לאורכה ולרוחבה, מסייעת לאלו המעוניינים להכיר את ישראל וכוללת לצד נסיעה חווייתית גם שירות אדיב ומקצועי.

חכמון מפעיל כיום במסגרת החברה שני רכבי יוקרה: האחד מסוג מרצדס ספרינטר 519 (16 מקומות ישיבה) הכולל מערכת שמע ו-DVD מתקדמת עם טלוויזיה ועזרים נוספים. הרכב הנוסף הינו מסוג שברולט סוואנה (14 מקומות ישיבה) מהדגמים החדישים ביותר בשוק המכוניות. ואם זה לא מספיק, אלו מביניכם שאינם מעוניינים לבלות את הנסיעה בפורום רחב, יוכלו לעשות זאת באמצעות מונית VIP משודרגת מסוג מרצדס (4 מקומות ישיבה).

"החברה שלי פונה למדריכי תיירות ומשרדי נסיעות שמעוניינים להסיע את התיירים מנמל התעופה לבתי מלון וכן לטייל איתם ברחבי הארץ", אומר חכמון. "ברכב יש את כל הנדרש מבחינה בטיחותית. יש ברשותי אלפי שעות כביש וניסיון רב שצברתי עם השנים".

יצחק, מהו הערך המוסף שמעניקה נסיעה איתך למטיילים?

"ההבדל הוא בשירות שאני מעניק. כל לקוח שמתקשר מדבר תחילה מולי בצורה ישירה, ומשם אני בונה עבורו תכנית ייעודית של מסלולי טיולים באתרי הארץ השונים – הכול במטרה לשמור על הצרכים שלו. אני לא מתפשר על טיב השירות ואיכותו, כאשר התנאי המהותי מבחינתי עומד על כך שהנסיעה תעבור בצורה חלקה ונעימה. אבל בסופו של יום, מה שהכי חשוב מבחינתי הוא לעשות את הכול עם חיוך – השירות שלי, החיוך שלך".


יצחק חכמון: "לא מתפשר על טיב השירות ואיכותו"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: