אא

וויז אייר משדרגת את האפשרות של Priority Boarding

גיורגי אברן, סמנכ"ל מסחר החברה: "בזכות השדרוג של Priority Boarding אנחנו מאפשרים בחירה נוספת לאלה שבוחרים לקחת פריט נוסף למטוס ודואגים בו זמנית לכך שהעלייה למטוס תמשיך להיות ללא טרחה "

וויז אייר, הודיעה היום על שדרוג בשירותי ה-Priority Boarding, מעתה בעזרת השדרוג, נוסעים יוכלו להזמין כאופציה נפרדת בשירותי Priority Boarding אפשרות לעלות למטוס פריט קטן בנוסף לתיק קטן (תיק יד, תיק מחשב שלא עובר את המידות של40x30x18cm) או תיק גדול (תיק עלייה למטוס במידה של 42x32x25cm)

ניתן להוסיף את האופציה של Priority Boarding למחיר הבסיסי תוספת של  €3 לאדם בהזמנה אונליין, או תוספת של €4 לאדם בהזמנה בשדה התעופה.

גיורגי אברן, סמנכ"ל מסחר של וויז אייר אמר: "אנו פועלים ללא הפסקה במטרה לתת יותר ללקוחותינו בעוד שאנו שומרים על מחירים מאוד נמוכים כול יום. ב- WIZZ אנו מאמינים שתמיד יש אפשרות לעשות את הדברים טוב יותר והתגובות שאנו מקבלים מהנוסעים, מראות לנו כי קיים שוק לשדרוגים ולמחירים הנמוכים הבסיסיים שאנו מציעים למיליוני נוסעים. ל- WIZZ יש מדיניות נדיבה בנוגע למטען שמאפשרת תיק תא קטן אחד או תיק גדול בתשלום נוסף ללא הגבלת משקל. בזכות השדרוג של אפשרותנו Priority Boarding אנחנו מאפשרים בחירה נוספת לאלה שבוחרים לקחת פריט נוסף למטוס ודואגים בו זמנית לכך שהעלייה למטוס תמשיך להיות ללא טרחה".

*

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: