דיזנהאוז תיירות ותעופה מסיימת את שנת המיזוג הראשונה עם גידול של 20%
רון שחף המנכ"ל טוען:"הליך המיזוג הסתיים תוך עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים".
Shutterstock
בתום שנה ממועד הקמת חברת האחזקות "דיזנהאוז תיירות ותעופה" צופה מנכ"לה רון שחף, כי 2009 תהיה שנה מאתגרת מבחינת החברה והמשך התרחבות הפעילות. דיזנהאוז תיירות ותעופה הפכה לפני כשנה לחברת אחזקות, בה הוטמעה פעילותן של החברות דיזנהאוז סיטונאי תיירות, סקידיל, לורד טיילור וכלל תעופה.
הליך המיזוג בין החברות הסתיים בתוך שנה בלבד ותוך עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים מציין שחף. לדבריו, "החברה עמדה במשימת איחודן של ארבע החברות בתקופה קצרה יחסית, וסיימה את השנה בגידול של כ- 20% לעומת 2007. נוסף למיזוג, שודרגו מערכות המידע של החברה החדשה ואוחדו בהשקעה של מיליונים, ובמקביל התבצעה רכישת חברת תיירות החורף והסקי "סקי דיל" והורחב תחום התערוכות".
בנוסף, נרשם גידול של למעלה מ- 50% בהשוואה ל- 2007 בפעילות מחלקת הטיולים המאורגנים, תודות להרחבת מגוון היעדים ופעילות שיווק נמרצת. כן נרשם גידול בפעילות מחלקת ה- FIT, הפועלת כיום 24 שעות ביממה ומציעה פתרונות מקצועיים במחיר הוגן. במהלך זה, נעשו השקעות טכנולוגיות ובהן שדרוג התוכנה והשקעות בהון אנושי שכללו סדנאות וטיולי לימוד בחו"ל. "תחומים אלה רשמו גידול משמעותי בשל מערכת היחסים הטובה והאמינה עם סוכני הנסיעות שאנו מתכוונים להמשיך ולטפח", אומר שחף.
"השנה הקרובה תהיה עבורנו שנת מימוש הזדמנויות חדשות וחיפוש נישות תיירותיות שטרם פעלנו בתחומן. גם אם ההאטה במשק תצמצם את עוגת התיירות, הרי שחלקה של דיזנהאוז צפוי לגדול בתוך עוגה זו על רקע חיפוש הזדמנויות ומדיניות שיווק לוחמנית ואגרסיבית יותר" .
עוד אמר שחף כי, "שלושה גורמים עיקריים מניעים את פעילותנו כיום - ראשית, מגוון השירותים וסל המוצרים הרחב שאנו מציעים הכולל תיירות אתנית , ביזנס ופלז'ר. שנית, הגב הפיננסי החזק שעומד מאחורינו, שלישית, נאמנות הלקוחות והסוכנים שעובדים איתנו כבר שנים רבות".
הליך המיזוג בין החברות הסתיים בתוך שנה בלבד ותוך עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים מציין שחף. לדבריו, "החברה עמדה במשימת איחודן של ארבע החברות בתקופה קצרה יחסית, וסיימה את השנה בגידול של כ- 20% לעומת 2007. נוסף למיזוג, שודרגו מערכות המידע של החברה החדשה ואוחדו בהשקעה של מיליונים, ובמקביל התבצעה רכישת חברת תיירות החורף והסקי "סקי דיל" והורחב תחום התערוכות".
בנוסף, נרשם גידול של למעלה מ- 50% בהשוואה ל- 2007 בפעילות מחלקת הטיולים המאורגנים, תודות להרחבת מגוון היעדים ופעילות שיווק נמרצת. כן נרשם גידול בפעילות מחלקת ה- FIT, הפועלת כיום 24 שעות ביממה ומציעה פתרונות מקצועיים במחיר הוגן. במהלך זה, נעשו השקעות טכנולוגיות ובהן שדרוג התוכנה והשקעות בהון אנושי שכללו סדנאות וטיולי לימוד בחו"ל. "תחומים אלה רשמו גידול משמעותי בשל מערכת היחסים הטובה והאמינה עם סוכני הנסיעות שאנו מתכוונים להמשיך ולטפח", אומר שחף.
"השנה הקרובה תהיה עבורנו שנת מימוש הזדמנויות חדשות וחיפוש נישות תיירותיות שטרם פעלנו בתחומן. גם אם ההאטה במשק תצמצם את עוגת התיירות, הרי שחלקה של דיזנהאוז צפוי לגדול בתוך עוגה זו על רקע חיפוש הזדמנויות ומדיניות שיווק לוחמנית ואגרסיבית יותר" .
עוד אמר שחף כי, "שלושה גורמים עיקריים מניעים את פעילותנו כיום - ראשית, מגוון השירותים וסל המוצרים הרחב שאנו מציעים הכולל תיירות אתנית , ביזנס ופלז'ר. שנית, הגב הפיננסי החזק שעומד מאחורינו, שלישית, נאמנות הלקוחות והסוכנים שעובדים איתנו כבר שנים רבות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}