אא

כאן שביתה: נתב"ג ייסגר בסוף השבוע

עובדי נמל התעופה ישביתו את הנמל מכניסת השבת ועד צאתה בדרישה להגבלת העסקת עובדי קבלן בנמל, המשמעות: הפעילות בשדה תוקפא כולל טיסות יוצאות ונכנסות. יו"ר הועד, פנחס עידן: "לא ייתכן שברש"ת ירחיבו את ההעסקה המנצלת הזאת"

|זוסמן:" יאטא פועלת על פי החלטת הפטור של הממונה על ההגבלים. כל שינוי בהסדר יעשה בדיאלוג עם הסוכנים"| |זוסמן:" יאטא פועלת על פי החלטת הפטור של הממונה על ההגבלים. כל שינוי בהסדר יעשה בדיאלוג עם הסוכנים"|

לא טסים בסוף השבוע הקרוב.

ועד עובדי נמל התעופה נתב"ג החליט על השבתת העבודה בנמל התעופה בסוף השבוע הקרוב, מכניסת השבת ועד צאתה. הרקע לשביתה הוא אי הגעה להסכם בנושא קליטת עובדי קבלן לעבודה בנמל.

יו"ר ועד העובדים, פנחס עידן, אמר: "לא ייתכן שכולם מדברים על מיגור תופעת העסקת עובדי קבלן וברשות שדות התעופה מרחיבים את ההעסקה המנצלת הזאת".

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "הנהלת הרשות התכנסה כדי לדון בהודעת הועד על הפסקת הפעילות במהלך סוף השבוע. צפי כמות הנוסעים במהלך השבת הוא כ-30 אלף נוסעים ו-200 טיסות נכנסות ויוצאות מכניסת השבת ועד צאתה".

קובי זוסמן, מנכ"ל IATA ישראל, אמר בתגובה להחלטה: "אנו קוראים מיד להנהלת רשות שדות התעופה ונציגי העובדים, לדון במשותף ולפתור את בעיית עובדי הקבלן. אסור כי המאבק הזה יהיה על גבם של עשרות אלפי נוסעים וחברות תעופה. לא יעלה על הדעת שנמל התעופה היחיד בישראל יושבת בהתראה כל כך קצרה, בשיא עונת הנסיעות ושיא הפעילות התעופתית של חברות התעופה. אנו דורשים להסיר מיד את איום השביתה".

בעת השבתת העבודה בנתב"ג שירותי החירום ימשיכו לפעול כסדרם.

 


נתב"ג. שדה התעופה הלאומי יושבת במהלך סוף השבוע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: