אא

ממשיכה להתרחב: קבוצת EFH נכנסת לשוק ה-B2C

ארז בוסו, מנכ"ל קבוצת EFH, השלים לאחרונה כניסה לשוק ה-B2C הדיגיטלי בענף התיירות. הבשורה לדבריו: "מותגי הקבוצה WANAGO ו-SMARTAIR שיאפשרו לצרכן לחסוך בעשרות אחוזים ממחירי הטיסות, המלונות והאטרקציות שהוצעו עד היום. התאמנו את עצמנו לעידן החדש"

| |

קבוצת התירות הבינלאומית EFH ממשיכה להתרחב

מנכ"ל הקבוצה, ארז בוסו, השלים לאחרונה כניסה מרשימה לשוק ה-B2C הדיגיטלי באמצעות מותגי WANAGO ו-SMARTAIR אשר נועדו להפחית משמעותית את עלויות החופשה והטיסה וכן את זמינותה עבור הלקוח הסופי. 

שני המותגים נועדו למעשה להשלים האחד את השני ומספקים מחד אפשרויות הזמנת טיסה ייעודית (SMARTAIRׂ), כזו אשר אינה מתבססת על חברת תעופה אלא על זמינות ורצון הלקוח, ובמקביל  התאמה של החופשה לפי בחירה אישית של הלקוח תוך אימוץ מידע מקצועי מפי מומחים בענף ביעדים ספציפיים באירופה (צרפת, איטליה, מדינות הבלקן ועוד) דרך אתר WANAGO.

בקבוצה מבטיחים כי שימוש בשתי הטכנולוגיות החדשות שלה, הן בקרב סוכנים והן בקרב הקהל הרחב, יעניקו חיסכון של לפחות 30-40 אחוזים במחירי הטיסות, החופשות והאטרקציות המוצעים למגוון יעדים מובילים בעולם, כמו פריס, ברלין, אמסטרדם, לונדון ובהמשך גם לארה"ב והמזרח הרחוק. 

ארז, הלכת על צעד משמעותי בענף. מאין הוא הגיע?

"הכול התחיל מתוך חשיבה מושכלת לפיה שעשר השנים הבאות כלל לא יהיו דומות לעשר השנים הקודמות בענף. כולנו עדים לכך שתעשיית התיירות עוברת תהפוכה שלמה ממצב שבו הלקוח נתן אמון מלא באנשי התיירות (דילים, סוכני נסיעות וכו') למצב שבו סוכן הנסיעות צריך להוכיח ללקוח מדוע יהיה נכון עבורו להשתמש בשירותים שלו. את השינוי הדרמטי הזה ראיתי קורה באירופה כבר בשנת 2008, במקביל לתהליך מתמשך של הורדת המחירים. זה התחיל עם חברות הלואו קוסט ששברו את השוק והוכיחו ללקוח שניתן להיכנס לאינטרנט ובקלות להזמין טיסה בכל זמן ובכל מקום כמעט. כל בר דעת מבין שהעולם הולך לכיוון של מחירים אטרקטיביים יותר כלפי הלקוח ובמקביל עלייה בצורך לספק עבורו מידע מקצועי".

מהו הערך המוסף שמספקים WANAGO ו-SMARTAIR לשוק?

"הרעיון היה לאגד דרך שתי הטכנולוגיות הללו את המומחיות של סוכני הנסיעות בתוך פלטפורמה אחת. המטרה הייתה לפנות לסוכני הנסיעות שמתמחים ביעד מסוים ולהציע להם להצטרף למשפחת EFH. איך? על ידי ניצול הידע הנרחב שלהם ויישומו דרך הטכנולוגיה השיווקית של WANAGO. בסופו של דבר שני הצדדים יוצאים נשכרים. הסוכנים נהנים מעמלות ומחברת תיירות יציבה שהולכת קדימה, ובמקביל אנחנו מרחיבים את היצע המומחים שלנו. בסופו של יום כך יצרנו מצב שבו הלקוחות מקבלים מחירים אטרקטיביים ושירות מקצועי ממומחי תיירות בכירים בענף".

האם לדעתך הכניסה שלך לשוק ה-B2C תנגוס במעמדם של סוכני הנסיעות?

"אני ממש לא רואה זאת כך. עברנו למצב כיום שבו הלקוח הוא במרכז ואת מירב תשומת הלב יש להקדיש אליו. בין אם מדובר בסוכני נסיעות או בדרך שיווקית אחרת, בסופו של יום המוצר צריך להתאים את עצמו לרצון הלקוח ולא הפוך. סוכני הנסיעות מודעים לכך שעליהם להתאים את עצמם לעידן החדש בדיוק כפי שאנחנו עושים. זה אומר בין היתר גם השמת דגש רב יותר על הזירה הדיגיטלית והתמקצעות בסוגי תיירות ספציפיים, נישה בה אין מי שמסוגל להערים עליהם".


ארז בוסו: "עשר השנים הבאות כלל לא יהיו דומות לעשר השנים הקודמות בענף"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: