"לופטהנזה תתחרט על המחיר שיתלווה לבחירתה להאבק בתעשיית הזמנות הנסיעות"
נשיא טרוולפורט, גורדון ווילסון, יוצא במתקפה חריפה נגד תוכניתה של לופטהנזה להשית היטל של 16 יורו על הזמנות באמצעות מערכות ה-GDS
דבריו של גורדון ווילסון, נשיא טרוולפורט, על מדיניות ההפצה החדשה של קבוצת לופטהנזה קיבלו תהודה בעיתונות העולמית וזכו לכותרות: "טרוולפורט תוקפת את לופטהנזה במאבק על ההיטל על הזמנות" ו"נשיא מערכת ההזמנות משיב מלחמה ללופטהנזה" (פייננשל טיימס הלונדוני, מהדורות האינטרנט והדפוס).
לדברי ווילסון: "לופטהנזה הודו שפורטל ההזמנות שלהם אינו מתאים למטרה זו ולכן הם מנסים לגבות תוספת על נוסעים המזמינים באמצעות סוכן נסיעות תוך תקווה שהנוסעים 'יבלעו' את התוספת בשקלול הייתרונות של הזמנה באמצעות סוכן. ייתכן שנוסעים גרמנים יאלצו 'לבלוע' זאת, בהעדר תחרות, אך לופטהנזה עלולה להפסיד בקווים הארוכים. לופטהנזה עלולה למצוא עצמה עם צרכנים שיסרבו לשלם את העלות הנוספת שכן לחלק מקו המוצרים ורשת היעדים שלה יש מתחרים של ממש. יש לה תחרות עזה מצד חברות המפרץ בקוים הארוכים ומצד החברות המוזלות בקוים הקצרים. רק כ 4% מההזמנות של לופטהנזה שנעשות על ידנו מתחילות בגרמניה והקהל עשוי להצביע ברגליים. בשנה שעברה נמכרו דרכנו כרטיסים של הקבוצה בשווי 4 מיליארד דולר כשמחיר ממוצע של כל כרטיס אצלינו היה גבוה פי שלוש או ארבע ממחיר כרטיס שנמכר ישירות על ידיה. עבור זאת שלמה הקבוצה פחות מ 2 אחוז ממחיר כל כרטיס. אני חושש שייקח להם רבעון או שניים להתפכח, תלוי כמה הם מוכנים להפסיד".
עוד הוסיף: "כשנשיא לופטהנזה הודיע על ההטל הוא טען כי ל GDS טכנולוגיה מיושנת שאינה מאפשרת לחברת התעופה למכור באופן שהיא רוצה. ובכן, אנחנו יכולים. אין דבר שזמין בערוץ ההפצה הישיר של לופטהנזה שלא ניתן למכור באמצעות טכנולוגיית Rich Content and Branding של טרוולפורט אליה הצטרפה לופטהנזה לאחרונה והשלימה בכך את הצטרפות הקבוצה כולה".