אא

קשרי תעופה משיקה קו טיסות ישירות ללפלנד

סיטונאית התיירות תציע בחורף הקרוב טיסות ישירות ללפלנד, הטיסות ישווקו כחלק מחבילות שונות שיותאמו למשפחות, אוהבי אקסטרים ושומרי מסורת. יורם מוטעי: "חווית הספארי בלפלנד מהווה טעימה מההיצע הרחב שקשרי תעופה מתכוונת להעניק החורף ללקוחותיה״

| |

קשרי תעופה הודיעה היום (ב'), כי תציע בחורף הקרוב טיסות ישירות ללפלנד.

הטיסות הישירות, באמצעות חברת סאן דור, יחלו מחודש פברואר ועד סוף חודש מרץ, כאשר סך הכול תפעיל  החברה כ- 10 טיסות לאורך החורף הקרוב. כמו כן , תתאפשר טעימה ראשונה מהיעד  כבר בחופשת החנוכה במהלך חודש דצמבר.  

החברה תשווק את הטיסות כחלק מחבילות אקסטרים הכוללות מגוון של אופציות - טיולי ספארי שלג הכוללים רכיבה על אופנועי שלג, מזחלות כלבי האסקי ואיילים, הפלגה בשוברת קרח, טיולים בטבע הפראי של לפלנד וסיורי צפייה בפלא של הזוהר הצפוני.

בין המלונות הבלעדיים שתציע קשרי תעופה בחבילות ניתן למצוא גם מלונות פרימיום כגון Chalet Hotel Rovaniemi  או מלון  Santa Claus Holiday Village , הנמצא בלב הכפר הנחשב על ידי המקומיים כמקום מושבו של סנטה קלאוס.

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "חווית הספארי בלפלנד מהווה טעימה מההיצע הרחב שמתכוונת להעניק קשרי תעופה החורף ללקוחותיה, עם רשימה ארוכה של יעדים נחשקים כמו טנריף ,קובה, דרום אפריקה ,תאילנד וכעת גם לפלנד. שלל המוצרים ביעד יספקו ,בחורף הקרוב, מענה למגוון רחב של קהלים בהם חובבי הטבע והאתגרים ולקהל של משפחות, טיולי בר ובת מצווה בהם  יוכלו להיחשף לחוויית טבע מרתקת של ספארי שלג בלפלנד.

במסגרת הפעילות בחרנו במלונות מעולים, מודרניים ואיכותיים. כאלו  שיקלעו לטעמו של הקהל הישראלי החווה טיול של פעם בחיים. כמו כן, הקפדנו לתת דגש נוסף לקהל שומרי המסורת שיוכל להגשים את חלום ספארי השלג תוך שמירת כשרות מלאה".

החבילות ישווקו החל מ- 1990 יורו לאדם לשבעה לילות ויכללו טיסה, לינה, שלל אטרקציות והדרכה על ידי מדריך ישראלי.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותלפלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: