אא

רשת הילטון הבינלאומית תקיים תערוכת תיירות בינלאומית בחודש ספטמבר

התערוכה תתקיים במלון הילטון ת"א, וישתתפו בה נציגי מדינות וחברות תעופה בינלאומיות, תומר שבי מנהל הילטון בינלאומי:" נציג את היתרונות לעבודה מול רשת הילטון העולמית וחברות התעופה המשתתפות בתערוכה, בשנה הבאה נרחיב את התערוכה בצורה משמעותית"

|| ||

 רשת הילטון הבינלאומית בישראל תקיים ב- 8 לספטמבר בהילטון תל אביב את תערוכת בתי המלון לשנת 2015 בה ישתתפו כ-17 נציגי מדינות מרחבי העולם. השנה ישתתפו מציגים בתערוכה חברות תעופה המובילות בענף.

בין החברות המשתתפות: בריטיש איירליינס, אוסטריאן איירליינס, אליטליה, איתיחאד איירווייז, לופטהנזה , טורקיש איירליינס, אזרבייג'ן איירליינס ואייר פראנס.

תומר שבי, מנהל המכירות הבינלאומי של הילטון ישראל הביע סיפוק רב מהרישום המוקדם לאירוע ואמר הבוקר לפספורטניוז: "השנה אנחנו מעוניינים לתת לכלל לקוחותינו את מירב הפתרונות תחת קורת גג אחת, יחד עם זאת אנו נציג את החידושים והיתרונות לעבודה מול רשת הילטון העולמית וחברות התעופה המשתתפות במהלך התערוכה. מטרתינו היא לחדש ולרענן ולשמור על עניין ורצון לשיתוף פעולה בקרב לקוחותינו, אני שמח על ההענות ושיתוף הפעולה מצד כל הגורמים בארץ ובחו"ל, לצערי נאלצנו לסיים השנה את הרישום מוקדם ולא יכולנו לקבל חברות נוספות בשל הביקוש הרב, אני מעריך שכבר בשנה הבאה נרחיב ונגדיל את התערוכה בצורה משמעותית."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: