אא

הדקה ה-90 משיקה אפליקציה לטיסות לואוקוסט

אפליקציה חדשה שתרכז 130 חברות לואוקוסט, תשלח התראות פוש, ותאפשר לצרכנים להנות מחוק הגנת הצרכן במקרי ביטולים. דנה לביא משנה למנכ"ל: "מתכוונים להרחיב את האפליקציה ולהציע אותה כשירות גם בעולם"

| |

קבוצת הדקה ה-90 משיקה את אפליקציית - LOCO.

האפליקצייה מציעה מגוון טיסות לואו קוסט, ותאפשר לצרכנים להנות מחוק הגנת הצרכן במקרים של ביטולים, שינויים ושירות לקוחות 24/7 ע"י נציגי שירות דוברי עברית. האפליקציה שמושקת בשלב זה לראשונה בישראל, תורחב בהמשך ותוכל לשרת תיירים בעולם. האפליקציה מחוברת דרך מערכת טרוול פיוז'ן לכ-130 חברות תעופה ותאפשר גם הזמנת טיסות בחברות לואוקוסט שאינן טסות מישראל. 'לוקו', תפעל בניידים, במערכת אונליין בלבד. בנוסף, האפליקציה תשלח התראות פוש על ההזדמנויות מחירים על בסיס יומי, באופן שימקד את הצרכנים בהתאם למה שהם מחפשים ללא צורך לנבור בהיצע רחב של מאות חברות ואלפי טיסות אפשריות באתרים.

מאז הסכם "שמיים פתוחים" גדל היצע הטיסות בנתב"ג ב-9.5%. הנתח של טיסות הלואוקוסט בישראל הגיע לכ-9% במהלך 2014 וצמח עוד יותר ב-2015. מאז 2013, אז נחתם ההסכם ל-2014, חל גידול של כ-115% בתנועת הנוסעים בטיסות הלואוקוסט עפ"י נתוני רת"א.

בסקר מודעות שנערך בחודשים האחרונים עבור קבוצת הדקה ה-90 ע"י מכון הגל החדש, עלה כי רוב מכריע של הישראלים - 86%, מודעים לאפשרות של טיסות לואוקוסט, וכרבע מהישראלים (24%) כבר טסו בטיסת לואוקוסט. חילונים, אקדמאיים ובעלי הכנסה גבוהה מהממוצע הקדימו לאמץ את טיסות הלואוקוסט וחלקים גדולים יותר מאוכלוסיה זו טסו בטיסות לואוקוסט (63%-74%, בהשוואה ל24% באוכלוסיה הכללית).

דנה לביא, משנה למנכ"ל הדקה ה-90: "רפורמת שמיים פתוחים חוללה מהפכה באופן הזמנת החופשות בקרב הציבור הישראלי ומאפשרת לצרכן להנות ממחירים נמוכים תחת קורת גג אחת. אנחנו מתכוונים להרחיב את האפליקציה ולהציע אותה כשירות גם בעולם ובהמשך להציע מוצרי "לוקו" משלימים במחירים משתלמים במיוחד - מלונות, העברות משדה התעופה, הופעות ועוד."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: