אא

ברלין: מוקד עלייה לרגל בפסטיבל לטבעונים

בירת גרמניה מארחת בפסטיבל טבעונות בינלאומי- Veganes Sommerfest, עשרות דוכנים של יצרני מזון, עמותות לזכויות בעלי חיים, מומחים לתזונה ומסעדות ושפים יציעו גרסאות טבעוניות של מעדנים ממדינות רבות

| |

 

בסוף השבוע הקרוב יתקיים בברלין, פסטיבל בינלאומי- Veganes Sommerfest, המוקדש כולו לטבעונות. 

הפסטיבל, נערך בברלין זו הפעם השמינית ברציפות, יתקיים באלכסנדר פלאץ, ויארח עשרות דוכנים של יצרני מזון, עמותות לזכויות בעלי חיים, מומחים לתזונה ויצרני אופנה, המקפידים שלא לפגוע בעלי חיים ולא לצרוך דבר מן החי. כמו כן יציגו בו מסעדות ושפים מפורסמים, שיציעו לציבור גרסאות טבעוניות של מעדנים מכל רחבי תבל.

פסטיבל הטבעונות הברלינאי הוא חלק ממגמה ברורה המסתמנת בבירת גרמניה: ברלין הולכת ומבססת את מעמדה כעיר הידידותית ביותר לטבעונים בעולם – אחרי שבשנתיים האחרונות נפתחו בה לא פחות מ–16 מסעדות טבעוניות, סופרמרקט שכולו על טהרת המוצרים הטבעוניים (Veganz) ואפילו סמטה שכל החנויות בה טבעוניות (Schivelbeiner Straße) ובכלל זה חנות נעליים, חנות בגדים, בית קפה ומזללה המגישה גם ארוחות צהריים חגיגיות של ימי ראשון, ובהן מאכלים טבעונים בלבד.

הארגון הבינלאומי למען זכויות בעלי חיים PETA הכתיר את ברלין כ"גן עדן לטבעונים" וציין כי: "למרות שהמסורת הקולינרית הגרמנית כוללת לא מעט בשר, נקניקיות ונקניקים, יש בעיר מקום גם לקהילה הולכת וגדלה של צמחונים וטבעונים והשפע הקולינרי המוצע להם הוא איכותי במיוחד. מלבד המסעדות המתמחות במזון טבעוני, למעלה משלושים מסעדות נוספות הכניסו מספר רב של מנות טבעוניות לתפריט הרגיל שלהם".

 ארגון VEBU שהוא עמותה ללא כוונת רווח, העומדת מאחורי הפסטיבל הטבעוני הגדול, אומר כי: "המסר מאחורי פסטיבל כזה הוא של סובלנות, כבוד הדדי, פתיחות ואיכות חיים – ערכים שברלין כעיר שיש בה שפע עשייה תרבותית בינלאומית שואפת לקדם". 




לעוד כתבות בנושא:

עליה של 25% בתיירות הישראלית לברלין

הכינו את המזוודות: 10 אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית בברלין 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: