אא

הרוגים ופצועים רבים בפיצוץ עז במרכז בנגקוק

לפחות 16 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ ליד מקדש ארוואן סמוך למרכז הקניות MBK. משטרת תאילנד :"מדובר בפצצה שהתפוצצה בשעה 19:00 לפי שעון מקומי". 2 פצצות נוספות נוטרלו. שר הביטחון התאילנדי :"ניסיון לפגוע בתיירות והכלכלה של תאילנד". לא ידוע על נפגעים ישראלים

| |

פיגוע קטלני במרכז בנגקוק.

פצצה רבת עוצמה התפוצצה סמוך למקדש ארוואן במרכז אזור צידלום, ובסמוך  לאזור הקניונים ליד מרכז הקניות הפופלארי MDK, אזור הנחשב לאחד המרכזים התיירותיים ההומים בבנגקוק.

עפ"י דיווחים מקומיים, לפחות 16 הרוגים נמנו במקום ועוד עשרות רבות של נפגעים. בכל האזור מהומה וגם לכוחות הביטחון והחילוץ קשה להגיע לאזור ולטפל בנפגעים. מפקד משטרת תאילנד אישר כי מדובר בפצצה גדולה שהתפוצצה במקום הומה האדם בשעה 19:00 לפי שעון המקומי, אך הוסיף כי עדיין לא ברור באיזה סוג של פצצה מדובר. מקדש ארוואן נחשב למקום פופלארי ביותר לאלפי מאמינים בודהיסטים, ונמצא סמוך לשלושה מרכזי קניות גדולים שאחד מהם הינו כאמור ה MBK המפורסם והחביב על ידי תיירים רבים מכל העולם.

על פי דיווחים של עדי ראיה מקומיים מדובר בפצצה שהתפוצצה על אופנוע. שר הביטחון של תאילנד מסר כי לפחות שתי פצצות נוספות נוטרלו על ידי חבלני המשטרה המקומיים וכי "הפיגוע במרכז הומה תיירים הינו ניסיון ברור לפגוע בכלכלת המדינה ותעשיית התיירות של המדינה". לא ידוע על נפגעים מישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: