אא

קשרי תעופה - רווח של 215 אלף דולר ברבעון השני

החברה עברה ברבעון השני של 2015 לרווחיות. יורם מוטעי: "תקופת הדוח אינה מהווה חלק מעונת התיירות היוצאת מישראל ולכן העובדה שהקבוצה הצליחה לעבור לרווח תפעולי ורווח נקי ברבעון השני של 2015 מעידה על חוסנה ועל יישומה המוצלח של האסטרטגיה שבה אנו מתמקדים"

קשרי תעופה עברה לרווחיות ברבעון השני.

חברת קשרי תעופה בראשות המנכ"ל יורם מוטעי, סיימה את הרבעון השני של 2015, עם רווח של 215 אלף דולר, לעומת הפסד של 246 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. למעשה זהו רבעון, בו החברה הצליחה לרשום מהפך, כאשר עברה לרווחיות.

ההכנסות הסתכמו לסך של 39.972 מיליון דולר, לעומת סך של 45.149 מיליון דולר אשתקד. אך עלות המכירות והשירותים ירדו לסך של 35.964 מיליון דולר, לעומת סך של 41.079 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

הרווח הגולמי שמר על אותו רווח של 4.008 מיליון דולר, לעומת סך של 4.070 מיליון דולר אשתקד. בהוצאות המימון החברה הפחיתה הוצאות לסך של 108 אלף דולר, לעומת 325 אלף דולר אשתקד. בחצי השנה הראשונה החברה הפסידה סך של 1.324 מיליון דולר, לעומת סך של 1.461 מיליון דולר אשתקד.

הקיטון בהכנסות נבע בין השאר בגלל קיטון במספר הנוסעים שטופלו ע"י הקבוצה בהשוואה לתקופה המקבילה, והוא בעיקר נובע עקב הקטנה מכוונת של התחייבויותיה של החברה בכל הנוגע למושבים בטיסות בתקופת חורף/אביב שהינן תקופות חלשות מבחינה תיירותית

לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל הקבוצה: תקופת הדוח אינה מהווה חלק מעונת התיירות היוצאת מישראל ולכן העובדה שהקבוצה הצליחה לעבור לרווח תפעולי ורווח נקי ברבעון השני של 2015 מעידה על חוסנה ועל יישומה המוצלח של האסטרטגיה שבה אנו מתמקדים בשנים האחרונות, הכוללת מספר מרכיבים: התמקדות ועיבוי קווים רווחיים ופתיחת יעדים חדשים, יישום מנגנון גמיש המתאים בצורה אופטימלית את התחייבויות החברה למושבים בטיסות בהתאם לביקושים, חיזוק אסטרטגיית הקדמת המכירות אשר מאפשרת לצרכן השגת החופשה האופטימלית מבחינתו בד בבד עם הקטנת הסיכון עבור החברה, וגידול משמעותי בהיצע המוצרים ומימוש בפועל של חזון ה- One Stop Shop אשר מאפשר רכישה של כל מוצר, בכל תחום כלשהו, מתחום התיירות.

 

לעוד כתבות בנושא:

קשרי תעופה משיקה קו טיסות ישירות ללפלנד

קשרי תעופה מציעה חבילות לחגים

קשרי תעופה סיימה את הרבעון הראשון של 2015 בהפסד של 1.539 מיליון דולר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: