אא

חגיגת 3 שנים לחברי "מועדון הרימון".

רשת מלונות רימונים אירח בסופ"ש עתיר פעילויות ופינוקים את חברי מועדון הרימון. בין המארחים  נכחו בכירי הרשת

||| |||

בסוף השבוע האחרון (חמישי עד שבת)  רשת מלונות רימונים, אירחו את חברי מועדון הרימון, לסופ"ש מיוחד ומפנק לרגל חגיגת 3 שנים למועדון החברים של רשת מלונות רימונים – "מועדון הרימון".

בין המארחים נכחו בכירי רשת מלונות רימונים, בראשם: סמדר נמרודי רינות - יו"ר הדירקטוריון רשת מלונות רימונים, ערן קויאטק מנכ"ל רשת מלונות רימונים,  צביקה אולשביצקי – מבעלי מלון רימונים חוף התמרים ודודי בן גל - מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים עכו.

הסופ"ש החל מיום חמישי בקבלת פנים חגיגית שנערכה בביץ' בר במלון ובשעות הערב נערכה על שפת הבריכה ארוחת ערב חגיגית בסגנון ברביקיו. האורחים נהנו מתכנית עשירה ומגוונת שכללה בין היתר מופע סטנד אפ של נדב אבקסיס, מסיבת קיץ עם הזמרות שרי ורותי נבון, מופע של כוכבת הילדים ענבלי בא לי,  הקרנת סרטים ופופקורן,  קבלת שבת המשולבת בהופעה של שלמה בר והברירה הטבעית, ליאור כהן כוכבת הסדרה גאליס, בהופעה מיוחדת לילדים ועוד. כמו כן נערכה מסיבת בריכה, פעילות ימית, מסיבת ריקודים, שירה בציבור ועוד.

הנהלת הרשת ניצלה את הסופ"ש לחגוג גם  את מינויו של עופר שטרית לסמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות רימונים. שטרית, שבתפקידו האחרון ניהל את מלון רימונים גלי כנרת בטבריה, סיפר כי הוא מאוד נרגש מהמינוי ויעשה כל שביכולתו, להמשיך ולהצעיד את רשת מלונות רימונים כמובילה בתחום התיירות בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: