אא

LemonGuru: מסעות חובקי עולם של פעם בחיים

אנשי הקולינריה מיכל אנסקי, אייל שני ורותי רוסו, הצלמים אלכס ליבק, זיו קורן ודורון הורוביץ, הסטייליסטית סנדרה רינגלר, מאמנת הכושר ענת הראל הטניסאי אנדי רם ועוד מבכירי הטאלנטים בישראל יובילו מסעות יוקרה ברחבי העולם

| |

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: מיד לאחר שסיימתם לארוז את המזוודה ממתינה לכם מחוץ לבית הסעה פרטית לנתב"ג. עם הגעתכם לשדה, אתם עוברים בידוק נפרד וללא כל המתנה בתור, ואת זמנכם עד ההמראה אתם מבלים בטרקלין פרטי. במטוס אתם יושבים במחלקת העסקים, שמובילה אתכם לאחד היעדים הנחשקים בעולם. נשמע טוב? זו רק ההתחלה, חכו לשמוע מה קורה ברגע שאתם נוחתים.

חברת נסיעות היוקרה החדשה LemonGuru, שמאחוריה עומדת יזמית הקולינריה והלייף סטייל מיכל אנסקי, מציעה מסעות חוויה מפנקים וייחודיים בהובלת המצטיינים בתחומם, ביניהם בכירי הצלמים בישראל, חתן פרס ישראל לצילום אלכס ליבק, זיו קורן ודורון הורוביץ. אושיות קולינריה מובילות בהן אייל שני ורותי רוסו וכמובן מיכל אנסקי בעצמה. אליהם מצטרפים טאלנטים בכירים ביניהם הסטייליסטית המבוקשת סנדרה רינגלר, הטניסאי אנדי רם, אושיית הספורט המוטורי ואיש הטלוויזיה אלי אילדיס, גורו הבריאות ומאמנת הכושר ענת הראל ואחרים.

אנסקי, אשר בוחרת את המסעות ואת הטאלנטים שלLemonGuru  בהשראת חוויותיה האישיות וניסיונה העשיר בעולם, החליטה להקים את החברה ולהנגיש את החוויה התיירותית המפנקת לכל מי שמבקש לצאת למסע תיירותי יוצא דופן.

LemonGuru מציעה מסעות ביעדים אטרקטיביים ברחבי העולם בקבוצות קטנות, שניתן לארגן גם במסגרת פרטית (משפחות, קבוצות חברים). המסעות מחוברים לעולמות תוכן מרתקים בתחומים מגוונים בהם קולינריה, צילום, ניקוי רעלים, ספורט (ריצה, גלישה, רכיבה, טניס), אקסטרים, אופנה וסטיילינג ועוד. בין היעדים: טוסקנה, מילאנו, חופי אמאלפי ואזורים נוספים באיטליה, ניו יורק, לונדון, פריז, גאורגיה, איסטנבול, קמבודיה, איי סיישל,  אלסקה, קניה, קמבודיה  ועוד. כל מסע חושף את משתתפיו לשבילי דרך צדדיים ולהתנסויות של פעם בחיים, והכול באריזה המשלבת רמת אירוח של 5 כוכבים דה לוקס עם חיבור אולטימטיבי בין התוכן ליוצריו .

דורון חדד, מנכ"ל החברה: LemonGuru הוקמה מתוך תפיסת עולם שלפיה האנשים הם אלו שעושים את המסע. ומסע, בשונה מטיול, הוא הליכה לעומק, לתוכנם של הדברים. אנחנו מוציאים קבוצות קטנות של 8-12 אנשים בקבוצה, בין אם אלה קבוצות שהאופרציה שלהם טופלה ונסגרה מראש ובין אם מדובר במשפחות או קבוצות חברים שמעוניינות שנוציא מסע רק עבורן. אנחנו גם מוציאים מסעות בתפירה אישית, הכול בהתאם לנוחותו, וצרכיו ויכולותיו של הלקוח.

"המסעות ארוזים במעטפת אקסקלוסיבית הכוללת אירוח במלונות חמישה כוכבים דה לוקס, ספא, קיטים מפנקים, שירותי קונסיירג' לאורך המסע, איסוף בלימוזינה מהבית, טרקלין פרטי בשדה התעופה ועוד. בשורה התחתונה, לקוחות LemonGuru צריכים לדאוג רק לדרכון, לכל השאר אנחנו נדאג".

מסעות קולינריה

איטליה: מיכל אנסקי תוביל מסעות קולינריה באיטליה, בחוף האמאלפיטאני, טוסקנה, מילאנו, בולוניה ועוד.

אייל שני במסע קולינרי אל הטבע הפראי של גיאורגיה. אם יש בכם את התשוקה לגעת בחומרי הגלם בתוך טבע פראי, לבשל אותם על מדורה, לדוג אותם הישר מן הנהר, לקטוף אותם מן האדמה ולחוות הכל בעוצמה, אייל שני יהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת.

מסע קולינרי באיסטנבול עם רותי רוסו - שפית ועיתונאית אוכל בינלאומית, מובילה מסע לגילוי חדש של טורקיה.

מסעות צילום

מסע צילום בקמבודיה עם זיו קורן: אם אתם חובבי צילום אמיתיים, אי שם בפנים אתם בטח מפנטזים על היום שבו תזכו לעבוד עם זיו קורן, צלם מקצועי אשר גרף עשרות פרסים ותארים.

מסע צילום חובק עולם עם דורון הורוביץ: תוכנית המסע בהובלתו של דורון תאפשר גישה בלעדית לחלק מהמקומות והפסטיבלים המרהיבים בעולם, מגיאורגיה ועד טנזניה, קניה, אלסקה ואיי סיישל, וכן, אירועים כמו פסטיבל המסכות המדהים בוונציה.

מסע צילום "1 על 1" בגיאורגיה עם חתן פרס ישראל לצילום אלכס ליבק: הזדמנות נדירה לחובבי הצילום והעדשה לקחת חלק במסע צילום לגיאורגיה עם חתן פרס ישראל לצילום, אלכס ליבק. מדובר במסע גילוי, למידה והתבוננות עם בכיר הצלמים בישראל אל המרחבים המופלאים של גיאורגיה.

מועדון עשרת הקילומטרים עם ענת הראל

ענת הראל, גורו הספורט והחיים הבריאים, תוביל חוויה מאתגרת ועוצמתית. יחד איתה תוכלו לקחת חלק במרתונים ייחודיים ברחבי העולם. מסע עוצמתי במעטפת יוקרתית..

מסע סטיילינג אקסקלוסיבי עם סנדרה רינגלר בבירות האופנה

זו ככל הנראה הפנטזיה האולטימטיבית של כל אישה עלי אדמות. תיפגשו בנתב"ג ותמריאו יחד לאחת מבירות האופנה העולמיות – לונדון, פריז, ניו יורק או מילאנו, שם היא תוביל לחנויות הנחשבות ביותר ויחד תבחרו את הפריטים הכי מדויקים בשבילך.

חוויות Extreme & Pleasure בגיאורגיה עם אלי אילדיס

מי שחושק בחוויות נהיגה אולטימטיביות ימצא את עצמו בגן עדן של חובבי ההגה. אלי אילדיס, נהג מרוצים בעצמו ואושיית ספורט, ייקח אתכם למסע סוחף של נהיגת מרוץ, נהיגת שטח ורכיבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: