אא

עמליה גלזר פורשת מקבוצת פרטנר

גלזר, פורשת מתפקידה כדוברת הקבוצה וכסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית ותסיים את עבודתה לקראת סוף השנה. איציק בנבנשתי: "לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה"

| |

חברת פרטנר הודיעה על פרישתה של עמליה גלזר, מתפקידה כדוברת קבוצת פרטנר וכסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית תסיים את עבודתה לקראת סוף השנה לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה

עמליה גלזר הצטרפה לשדרת הניהול הבכיר בקבוצה בשנת 2007, הקימה וניהלה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית, תחת תפיסה הוליסטית של ניהול ערוצי התקשורת והמגע עם הלקוחות, הציבור והעובדים בשפה אחידה המשקפת את ערכי החברה. 

איציק בנבנשתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, ביקש להודות לעמליה גלזר על תרומתה  לחברה וציין: "עמליה הקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בפרטנר אשר ליוותה את מגוון פעילויות החברה. לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה -  שירות איכותי, חדשנות ומובילות טכנולוגית. בשמי ובשם חברי ההנהלה והדירקטוריון, ברצוני להודות לעמליה על עשייתה המגוונת והרחבה, מקצועיותה, כישוריה ומסירותה לחברה ולעובדיה אשר תרמו לחברה להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים בפניהם עמדה החברה במהלך כל תקופת כהונתה.  אנו מאחלים לעמליה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

עמליה גלזר: " אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה מובילה בעלת תרבות ארגונית ייחודית שבה חדוות עשייה, יצירתיות, אכפתיות ועבודת צוות הן חלק מהווייתה היומיומית. חוויות, אתגרים ושותפות היו חלק בלתי נפרד מהעשייה המשמעותית והמרתקת בפרטנר במציאות משתנה תדיר.זכיתי ונהניתי לעבוד עם אנשים משכמם ומעלה מכל יחידות החברה ועל כך אני מוקירה תודה.אני פונה לדרך חדשה ומאחלת לכל עובדי החברה, לחבריי להנהלה ולדירקטוריון המשך הצלחה".  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: