אא

יד ביד עם הסוכנים: אירוע מוצלח לאייר אירופה בישראל

חברת התעופה הספרדית המיוצגת בישראל ע"י טל תעופה ערכה אירוע לסוכני נסיעות בת"א בסימן קו החברה הישיר בין ת"א ומדריד שנחנך השנה. מוסף דרום אמריקה של 'פספורט' חולק למשתתפים

| |

חברת התעופה הספרדית 'אייר אירופה' המיוצגת בישראל ע"י חברת 'טל תעופה' קיימה היום (שלישי) אירוע ייעודי לסוכני נסיעות ולשותפי דרך בענף התיירות. האירוע שנערך במלון קראון פלזה בתל-אביב עמד בסימן התחדשות החברה שהשיקה כזכור השנה 3 טיסות ישירות ושבועיות בקו ת"א - מדריד - ת"א.

המנהלת האזורית של אייר אירופה, אנה טרווסי, הציגה את פעילות החברה בישראל וסיפרה על התרשמותה מהיקף הפעילות בה. "אני מאוד שמחה להיות בישראל. תודות לסוכני הנסיעות, שותפי הדרך שלנו בתעשיית התיירות וכמובן לנוסעים הישראלים, אנו רואים לחיוב את פוטנציאל השוק הישראלי וכבר בוחנים אפשרות להגדיל בעתיד את תדירות הטיסות אליה. ביוני 2016 נשיק קו חדש ממדריד לבוגוטה (קולומביה), יעד תיירות פופולארי ואהוב גם על ישראלים שאמור בתקווה להגדיל את נפח הפעילות של נוסעים ישראלים עם אייר אירופה".

מיד אחריה נשא דברים מנכ"ל חברת 'טל תעופה', גדעון טלר, סיפר לנוכחים כי: "אנו בטל תעופה שמחים על ההזדמנות לשבת ביחד עם לקוחות יקרים אשר עברו וממשיכים לעבור איתנו כברת דרך משמעותית. אנחנו רואים כי מספרי הישראלים שיוצאים לספרד ולדרום אמריקה הולכים וגדלים וזה מעודד במיוחד. כך למשל תנועת הנוסעים עד כה השנה לדרום אמריקה עלתה ב-12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ולספרד ב-30%. אלו מספרים שלא הולכים ברגל".

בין המשתתפים באירוע יש לציין את איציק שמעון ואלי קלינגר מחברת 'פרוגרס טורס', דנה לביא משנה למנכ"ל 'הדקה ה-90', ארז שמול מ-'תלמה נסיעות', אנשי 'טל תעופה' - ניסים סגיס  שי להבלואיזה סגל ועוד רבים אחרים. 

באולם הכנסים בו התקיים האירוע חולק מוסף 'דרום אמריקה' החדש של 'פספורט' אשר עורר התעניינות רבה בקרב המשתתפים.


משתתפי אירוע הסוכנים של אייר אירופה בישראל: "רואים לחיוב את פוטנציאל השוק הישראלי"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: