אא

Passport Mice מגזין התיירות החדש של פספורט

על פי סקרים תירות ה- Mice מהווה לא פחות מ-16% מכלל התיירות העולמית. מנכ״ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "אנחנו מאמינים כי הקמת רשת הביטחון תחזיר את ישראל למפת הכנסים הבינלאומיים". הכתבה המלאה בגיליון Passport Mice

|| ||

הגידול בכל תחומי העסקים והסחר הבינלאומי בעשורים האחרונים הביא גם לגידול עצום בתיירות העסקית על כל ענפיה, ובעיקר בענף תיירות הכנסים, ה- Mice.

ענף תיירות זה מתפתח בקצב הולך וגובר בזכות התשואות הכלכליות, שהוא מניב ליעדים ולשירותי האירוח המתמחים בו. תיירות הכנסים היא ליבת התיירות העסקית, כשהמפגש בין אנשי מקצוע או אנשי עסקים באותו תחום - מדעי, טכנולוגי, מסחרי וכד' - מפרה את המשתתפים ותורם לקידום עסקיהם.

ראוי לציין כי בתיירות הכנסים קיימת מידה גבוהה של גמישות בהחלטה לגבי יעד המפגש הקבוצתי, שאינו מוגבל בהכרח ליעד כזה או אחר, ולכן מדינות רבות משקיעות בפיתוח ענף התיירות הזה.

על פי סקרים שונים שנעשו בעולם, מסתבר ששוק זה מהווה לא פחות מ-16% מכלל התיירות העולמית, ויש הטוענים כי מבחינת ערכה הכלכלי תיירות הכנסים שווה בערכה לכ-50% מהתיירות הכלל עולמית.

בענף הכנסים הבינלאומיים מצבה של ישראל עגום למדי כבר כ-15 שנה, כיוון שארגונים בינלאומיים מובילים נרתעים מקיום כנסים בארץ עקב האירועים הביטחוניים, ולאחרונה גם בעקבות התדמית השלילית של ישראל ביעדים שונים. בשל כך הוביל משרד התיירות לאחרונה מהלך חשוב ומשמעותי עם הענקת רשת ביטחון לטובת החברות שמארגנות כנסים בישראל.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, מציין: "תיירות הכנסים היא תחום מתפתח. אנחנו מאמינים כי הקמת רשת הביטחון תחזיר את ישראל למפת הכנסים הבינלאומיים. השילוב בין אתרי התיירות הפופולאריים, המקומות הקדושים בארץ, בנוסף למובילות האקדמית והפיתוח הטכנולוגי והחקלאי -  הופכים את ישראל ליעד אידיאלי לקיום כנסים".

הכתבה המלאה בגיליון passport Mice היוצא לאור היום

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: