אא

תערוכת המלונות הבינלאומית של רשת הילטון

הילטון ת״א אירח את תערוכת המלונות הבינלאומית של רשת הילטון, בה נטלו בין היתר נציגי מדינות וחברות תעופה בינלאומיות מישראל. מנהל המכירות של הילטון בינל׳ בישראל :״הזדמנות יוצאת דופן להפגיש בין לקוחותינו ובין נציגי המלונות וחברות התעופה מרכזיות״

||| |||

אתמול, 8 בספטמבר, נפתחה תערוכת בתי המלון של רשת הילטון הבינלאומית, בשילוב חברות תעופה מובילות, ונציגים מתעשיית התיירות מישראל ובעולם.

מרשת הילטון הבינלאומית בישראל הדגישו כי: "זו הייתה הזדמנות ייחודית למפגש בין הגורמים המשתתפים והמציגים שחלקם עלו  לפרזנטציה על מנת לחלוק עדכונים והזדמנויות.

בין החברות שהשתתפו בתערוכה: בריטיש איירווייס, אוסטריאן איירליינס, אליטליה, איתיחאד איירווייז, לופטהנזה , טורקיש איירליינס, אזרבייג'ן איירליינס, אייר פראנס - ק.ל.מ ועוד. פרטים מלאים של המשתתפים בגיליון פספורט MICE שחולק למאות המשתתפים בכנס.

ברשת הילטון הבינלאומית בישראל הדגישו כי התערוכה נערכה לראשונה השנה, בסימן מיקוד של פעילות MICE. התערוכה איפשרה לכלל המשתתפים בתערוכה תקשורת והיכרות אישית עם המציגים והזדמנות להשתתף ביום מלא של פרזנטציות שהוצגו בסמוך לאולם התערוכה.

תומר שבי, מנהל המכירות של רשת הילטון הבינלאומית: "אני גאה לפתוח את השנה החדשה בהזדמנות יוצאת דופן להפגיש בין לקוחותינו ובין נציגי המלונות המשתתפים וחברות התעופה, התערוכה תעניק למשתתפים את הכלים לפעילות היומיומית ותאפשר להם לקבל החלטות מקצועיות על בסיס ידע והיכרות אישית״.

 

 מימין איריס ארז מנהלת MICE בחברת טבע, תומר שבי, ענת במברגר מנהלת הרכש אמדוקס

 צוות אייר פראנס KLM 

 תומר שבי, מנהל המכירות של רשת הילטון הבינלאומית, מאיה צ'ס, מנהלת מכירות של מלונות הילטון בישראל, עומר לאנג, מנהל פיתוח עסקי של מלונות הילטון ישראל

 

 ככה יקבלו את פניכם במלון וולדוף אסטוריה ירושלים

צוות לופטהנזה בהדגמת משקפיי תלת מימד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: