אא

יולי בתעופה העולמית - עליה של 6.5% בהשוואה לאשתקד

על פי דו׳ח יאט׳א החודשי נמשכת מגמת העליה בתעופה הבינלאומית בהשוואה לשנה שעברה, ביקושים ערים בכל השווקים בעולם גם בטיסות הפנים כאשר השווקים הבולטים הינם של רוסיה, הודו וסין

| |

נמשכת מגמת ההתאוששות בתעופה העולמית.

על פי דו׳ח חודש יולי שמפרסם, ארגון התעופה הבין לאומי, יאט׳א (IATA), עולה כי מגמת הגידול בתעופה העולמית ממשיכה ומצביעה על התאוששות כללית בתעופה הבינלאומית, שגדלה בחודש יולי ב - 6.5% בהשוואה לחודש יולי 2014.

חברות התעופה מאסיה והפס יפיק רשמו עליה של 8.5% לעומת החודש המקביל אשתקד ותפוסה כללית של 80.7%. חברות התעופה האמריקאיות רשמו עליה של 5.3% ותפוסה מרשימה ממוצעת של 86.5%. חברות התעופה האירופאיות רושמות בחודש יולי, עליה של 6.7% ותפוסה כללית של 87.3%. חברות התעופה של המפרץ הפרסי והמזה״ת רושמות עליה של 19.8% ( גם בשל חודש הרמאדן שחל השנה במהלך חודש יולי), עם ותפוסה כללית של 79.6%. חברות התעופה בדרום אמריקה רשמו עליה של 8% לעומת החודש המקביל אשתקד, וזאת למרות המיתון בברזיל וארגנטינה. חותמות את המגמה החיובית בתעופה העולמית, חברות התעופה מיבשת אפריקה שרושמות בפעם הראשונה בשנת 2015 עליה בתנועת הנוסעים - עם זינוק של 4.9% ותפוסה כללית של 70.9%.

גם בתחום טיסות הפנים בעולם נרשמת  עליה בחודש יולי, זאת לעומת חודש יולי בשנה שעברה עם עליה כללית של 7.6%.  השווקים הבולטים בעולם היו של מדינות רוסיה עם זינוק של 12.2%, הודו 10.4% וסין עם 12.2%.

טוני טיילור, יו״ר ומנכ׳ל יאט״א אמר בתגובה לדו״ח כי:"תוצאות חודש יולי היו מאוד חיוביות, אך האטה בסחר העולמי ואי היציבות בבורסות ברחבי העולם מצביעות על כך שאנחנו יכולים להיכנס לכמה מערבולות בחודשים הקרובים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: