אא

חברות התעופה הזרות נגד אל על

בקרב חברות התעופה יש כעס גדול על הניסיון של החברה להעביר לאל על חברים של מועדוני יוקרה בחברות אחרות, באמצעות הצעת מתנות לסוכני הנסיעות. מנכ"ל אחת החברות הזרות: "זו חוצפה הכי גדולה שחברת תעופה עשתה אי פעם".

Shutterstock Shutterstock
בקרב חברות התעופה הזרות יש כעס גדול כלפי חברת אל על. החברה יצאה השבוע ב"מבצע גיוס חברי יוקרה מקרב חברות מתחרות ע"י הענקת הטבות ותמריצים לחברי היוקרה ולסוכנים אשר ייקחו חלק במבצע ויעודדו את הפעילות והרישום למועדון". המבצע לסוכני הנסיעות בתוקף עד ל- 10/3.

אל על ביקשה מהסוכנים: "דו"ח הטסות של הלקוח בחברה הזרה בשנה האחרונה". בתחילה היא ביקשה שבמבצע ישתתפו חברים של מועדוני יוקרה בחברות: לופטהנזה, קונטיננטל, בריטיש איירווייס, דלתא, טורקיש, ובהמשך היא צירפה גם את חברת בריטיש מידלנד.

הפרס ראשון שאל על הציעה לסוכנים הוא כרטיס בונוס זוגי במחלקת עסקים לניו יורק או למזרח הרחוק ע"פ בחירת המתאם/סוכן והפרס השני: כרטיס בונוס זוגי במחלקת עסקים לאירופה ע"פ בחירת המתאם/סוכן".

בימים האחרונים אל על גם הציעה תלושי קניה בסך 500 שקל לסוכנים ומתאמי נסיעות שיגייסו הכי הרבה לקוחות של טורקיש איירליינס.

בחברות התעופה הזרות אמרו היום בתגובה לצעדיה של חברת אל על: "זו חוצפה הכי גדולה שחברת תעופה עשתה אי פעם. אני לא בטוח שאין פה הגבלה של חוק ההגבליים העסקיים וחוק שמירת הסודיות של הלקוח".

עוד אמרו בקרב חברות התעופה הזרות: "אל על עשתה מבחינה זו משגה גדול. ברור שכל סוכן שיעביר אינפורמציה לאל על בלי הסכמת הלקוח עובר על החוק. זו הרמה הכי נמוכה שחברה יכולה לרדת. באל על מתפארים שמועדון העסקים שלהם כולל את כל אנשי העסקים הכי מכובדים במדינה, והמועדון הכי טוב. אם זה נכון, אז למה הם רוצים את רשימת החברות. זה מעורר חמת זעם בקרב חברות התעופה הזרות. אל על לא צריכה להתפלא אחר כך שחברות זרות לא רוצות לשתף איתם פעולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: