אא

משרד הרווחה יסייע לאזרחים וותיקים בודדים במהלך החגים

בהוראת שר הרווחה חיים כץ, משרד הרווחה והשירותים החברתיים יקצה תקציב אירוח של עד 9 לילות בתקופת החגים ויאפשר בזאת טיפול אישי וארוחות לאזרחים ותיקים הזקוקים לכך

|| ||

בחודשים ספטמבר ואוקטובר  2015 יחולו חגי תשרי: ראש השנה, יום כיפור וסוכות. בעקבות יציאתם לחופשת החג של רבים מהמטפלים, עלולים אזרחים ותיקים בודדים להימצא ללא טיפול הולם וארוחות חמות. בהוראת שר הרווחה חיים כץ, משרד הרווחה והשירותים החברתיים יקצה תקציב אירוח של עד  9 לילות בתקופת החגים ויאפשר בזאת טיפול אישי וארוחות לאזרחים ותיקים הזקוקים לכך.

ההסדר יבוצע על-ידי הפניה ושיבוץ האזרחים הוותיקים בבתי אבות ונופשונים העובדים בהסכם עם משרד הרווחה והשירותים החברתיים. ברחבי הארץ פרוסים מספר רב של מקומות מתאימים, הפועלים בהסכם עם המשרד ובמימון מלא של המשרד. 

שר הרווחה חיים כץ: "משרד הרווחה שם כמטרה עליונה את הסיוע והטיפול באזרחים וותיקים, לרבות אזרחים וותיקים בודדים שאין להם היכן לערוך את החג. בזכות המסגרות של משרד הרווחה ובסיוע של הרשויות המקומיות רבים  מהם יהנו ממסגרות מקצועיות רבות ומגוונות, במהלך החגים, המספקות עבורם טיפול, תמיכה, תעסוקה וחברה".     

מנכ"ל משרד הרווחה והשירותים החברתיים, אליעזר יבלון קרא למחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ לעשות כל אפשרי מאמץ על מנת לסייע לאזרחים ותיקים  בודדים, בכדי שיעברו את החג באופן מכובד וראוי, כמיטב המסורת ובמסגרת מכובדת, נעימה וחגיגית. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: