אא

במד"א ערוכים לקבל את השנה החדשה

במגן דוד אדום הושלמה ההערכות לקראת ראש השנה. במד"א יתוגברו המשמרות בחובשים ופאראמדיקים מתנדבים ובמהלך ימי החג וסוף השבוע

| |

מידי שנה אנשים רבים נזקקים לשירותי מד"א במהלך החגים, במגן דוד אדום הושלמה ההערכות לקראת ראש השנה וצוותי החירום של מד"א ערוכים לטפל בשלל מקרים העלולים להתרחש במהלך החג. בתחנות מד"א יתוגברו המשמרות בחובשים ופאראמדיקים מתנדבים ובמהלך ימי החג וסוף השבוע. אלפי החובשים והפאראמדיקים של מד"א ישהו בכוננות ויהיו ערוכים לתת מענה רפואי לכל תרחיש שעלול להתרחש. אלפי כונני מד"א עם ציוד רפואי מתקדם מהם מאות הרכובים על אופנועים ועם אמבולנסים בכוננות בשכונות המגורים, יאבטחו גם בבתי הכנסת ויוזנקו במידת הצורך. גם מסוקי מד"א עומדים בכוננות.

במד"א מבקשים מהציבור לבוא ולתרום דם, מידע על עמדות התרמות דם אשר יוצבו בקניונים, באתרי תיירות, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ ניתן לקבל בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי) ובטלפון 1-800-400-101 (מענה אלקטרוני).

מנכ"ל מד"א אלי בין: "בפרוס השנה החדשה ובכדי להבטיח שהחג יעבור בבטחה אני קורא לציבור להקפיד על המלצות הבטיחות ולתת יתר תשומת לב על מנת להימנע מתאונות ביתיות הנגרמות במהלך חופשת הילדים ואווירת המנוחה של ההורים. אני קורא לציבור הנהגים להקפיד לא לנהוג לאחר ארוחות כבדות ותחת השפעת אלכוהול. בשם מגן דוד אדום, אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה, שנה של בריאות מצוינת ושל הגשמה עצמית".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: