אא

רשת סאן הוטלס מתרחבת: מלון אמבסי ת"א ישודרג

רשת מלונות הבוטיק התל-אביבית הודיעה על הרחבתו של מלון הבוטיק האורבני שברחוב בן יהודה בעיר ב-40 חדרים נוספים במהלך 2016. מנכ"ל הרשת, רמי רומנו: "מאמינים כי שילוב של יחס אישי, תודעת שירות, מוצר נפלא ומחיר הגיוני הם המפתח להצלחה"

| |

רשת מלונות סאן הוטלס ממשיכה להרחיב משמעותית את פריסתה בעיר תל אביב. 

הרשת המפעילה 4 מלונות ברחבי העיר ('פורט', 'גלילאו', 'סאן סיטי' ו'אמבסי') הודיעה על הרחבתו של מלון הבוטיק האורבני 'אמבסי' השוכן בתחילת רחוב בן יהודה בעיר. תכנית הפיתוח של המלון שנחנך ב-2012 עם 23 חדרים ומציע כיום 48 חדרים בקטגוריות שונות, צפוי על פי ההערכות לגדול כמעט פי שניים ולהציע במהלך 2016 בין 80-90 חדרים לטובת קהל האורחים.

יצוין כי מלון אמבסי זוכה לביקורות חיוביות ומשרת נאמנה אנשי עסקים, תיירים, משפחות וכן אורחים בודדים. ברשת מציינים כי הן באמבסי והן ביתר מלונות הרשת בעיר, הם מתחייבים למחירים מוזלים בשיעור של 15-20 אחוזים מהמלונות המתחרים, זאת מתוך תפיסה לפיה יש להעניק לאורח שירות מקסימלי במחיר שפוי והגיוני.

מנכ"ל רשת סאן הוטלס, רמי רומנו, התייחס לשדרוג אחד ממלונות הדגל של הרשת וסיפר ל-'פספורט' כי: "אנו מאמינים ששילוב של יחס אישי, תודעת שירות, מוצר נפלא ומחיר הגיוני הם המפתח להצלחה ארוכת טווח. לראייה גם נתוני התפוסה העומדים מעל הממוצע בתל-אביב, ומיקומנו במדרגים השונים באינטרנט בכללם בוקינג.קום, אספידיה, טריפ אדוויזר וכו' מדברים בעד עצמם".

עוד הוסיף רומנו: "רשת סאן הוטלס חרטה על דגלה הענקת חווית אירוח ברמה גבוהה תוך שמירה על מחירים השווים לכל כיס, כך שחווית השהות במלון בתל-אביב, הידועה במחירים הגבוהים שלה, תהפוך לברת השגה ורב-פעמית תוך יצירת מעורבות עם אורחי המלון ונתינת יחס אישי ומענה אמיתי לצרכיהם. הרצון שלנו הוא לשים דגש על חווית האירוח תוך שימת לב לפרטים הן בשטחים הציבוריים והן בחדרי האורחים כאשר נוחות היא מילת המפתח".


מנכ"ל רשת סאן הוטלס, רמי רומנו (במרכז התמונה): "נוחות היא מילת המפתח"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: