אא

יו"ר חדש להתאחדות המלונות בירושלים: ישי ברנע

במהלך הבחירות שנערכו אתמול במלון ענבל בעיר גבר מנכ"ל מלון יהודה במירוץ לתפקיד על גיל אזולאי, מנכ"ל רשת מלונות סמארט. "גאה לקבל על עצמי התפקיד ומצפה לאתגרים". מנכ"ל ההתאחדות, אריה זומר: "ישי מביא עימו ניסיון רב. אין לי ספק שנעבוד בהרמוניה מלאה"

|כיתוב |כיתוב

תגידו מזל טוב לישי ברנע.

אתמול (שלישי) נבחר ברנע, מנכ"ל מלון יהודה, לתפקיד יו"ר התאחדות המלונות בירושלים. הבחירות שנערכו בהשתתפות 47 נציגי מלונות העיר (כולל 2 ממזרח ירושלים) התקיימו במלון ענבל שאירח את מלונאי ירושלים גם להרמת כוסית חגיגית לקראת ראש השנה. אגב, ברנע גבר בהתמודדות לתפקיד היו"ר על מנכ"ל רשת מלונות סמארט, גיל אזולאי.

ברנע נחשב למלונאי ותיק ועתיר ניסיון. בין תפקידיו העיקריים במרוצת השנים ניתן למנות את היותו מנהל הרכש והלוגיסטיקה הראשון של מלון דן ת"א כבר בגיל 24 וכמי שאמון על הכנסת מערכת מחשוב המלאי במלונות הרשת, מנהל הכספים של מלון דן פנורמה י-ם וכמנכ"ל אולם אירועים רחב היקף באזור המרכז מזה למעלה מעשור. תפקידו הניהולי הראשון היה בבית ההארחה של 'נשות הדסה' שלימים הפך למלון יהודה, המלון הראשון בישראל שזכה לדירוג ע"י משרד התיירות (4 כוכבים).

"אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד יו"ר התאחדות בתי המלון בעיר ירושלים. אני מכוון לטווח ארוך. יש לנו חזון. אנחנו לא מסתכלים על מחר אלא לעבר העתיד. יש לנו הרבה מאוד משימות שצריך לטפל בהן. המשימות הן רבות. העבודה בשיתוף עם עיריית ירושלים, משרד התיירות (השר והמנכ"ל), והרשות לפיתוח ירושלים. רק ביחד נוכל באמת להתקדם.

העיר ירושלים התפתחה רבות בשנים האחרונות ואנחנו רואים זאת בכל צעד ושעל. גם מבחינה תרבותית יש כיום הופעות בכל פינה בעיר, הרבה מאוד מוזיאונים חדשים, גלריות, מקומות תרבות ופנאי ולכן יש מקום לעבודה נוספת והמון אפשרויות לתיירים שמגיעים מחו"ל או ישראלים המעוניינים לבקר בירושלים. מלונות העיר מחכים ומצפים לתיירים שיגיעו ויזכו להכיר את ירושלים במלוא תפארתה".

גם מנכ"ל התאחדות המלונות בירושלים, אריה זומר, התייחס לבחירה בברנע לתפקיד וסיפר: "שני המועמדים היו ראויים, אבל החברים הכריעו בסופו של דבר את הכף והחליטו כי ישי הוא המועמד מתאים מבחינתם. אני כמובן תומך בהכרעתם. ישי הוא איש תיירות בכל רמ"ח איבריו, אדם שלקח את מלון יהודה והפך אותו מאכסניה למלון 4 כוכבים ואף יותרמכך -  למלון גדול שעובד נהדר. אין לי ספק שהוא שיוכל לתרום רבות מניסיונו להתאחדות ושנעבוד ביחד בהרמוניה מלאה. אנחנו מצויים בזמנים לא פשוטים מבחינת התיירות הנכנסת, כך שהתפקיד שישי נכנס אליו הינו בעל חשיבות עליונה"


ברנע (במרכז התמונה) עם מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי (מימין) ושר התיירות, יריב לוין. "רק בשיתוף פעולה מלא נוכל להתקדם"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: