אא

דוד מימון - איש השנה של תעשיית התיירות

ממריא אל על – דוד מימון, מנכ''ל אל על, נבחר הערב ע''י עיתון התיירות 'פספורט' לאיש השנה לשנת תשע''ה. בערב גאלה חגיגי לקראת השנה החדשה בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות בישראל הוענקו אותות הצטיינות לדוד פתאל, אורי סירקיס ועפר חודורוב

| |

דוד מימון הוא איש השנה של 'פספורט'.

מימון מצעיד את החברה לאחת השנים הכלכליות הטובות בתולדותיה, למרות התחרות הגוברת, פתיחת השמיים והאירועים הביטחוניים הלא פשוטים במדינת ישראל.

מאז כניסתו לכיסא המנכ"ל הצליח מימון להביא שקט תעשייתי לחברה, כשהוביל לחתימה על הסכם עבודה קיבוצי חדש עם העובדים.

אל על, בראשות מימון, מתמודדת בהצלחה מול חברות הלואו קוסט, באמצעות מותג הטיסות המוזלות של אל על - UP ובמהלך שנת 2015 הטיסה החברה כבר למעלה מ- 450,000 אלף נוסעים.

לכרטיס האשראי החדש של אל על, ה-Fly Card, הצטרפו כבר כמאה אלף אנשים, ומניית החברה רושמת שנת שיא בבורסת ת"א לאחר שנים של דשדוש.

מימון מוביל כעת את תוכנית ההצטיידות הגדולה ביותר בתולדות אל על, שתהפוך אותה לחברת תעופה מתקדמת עם 15 מטוסים מהשורה הראשונה מסוג דרימליינר, שיימסרו לחברה בשנים הקרובות.  

בערב הגאלה של קבוצת פספורט, העונקו אותות הצטיינות לנבחרי השנה בתעשיית התיירות - אורי סירקיס, מנכ״ל אי.די.בי תיירות, שמוביל השנה את קבוצת אי.די.בי תיירות וקבוצת ישראייר לשנה עסקית מוצלחת עם מספר לא מבוטל של מהלכים דרמטיים שהשפיעו על שוק התיירות בישראל, חברת ישראייר מטפסת בחודשים האחרונים לצמרת חברות התעופה, בכל מה שקשור לתנועת הנוסעים בנתב״ג. גם דוד פתאל, יו״ר רשת מלונות פתאל, שרושם עוד שנה מוצלחת וצמיחה גם בינלאומית -  עם 18 מלונות נוספים באירופה לרשת לאונרדו זכה לאות הצטיינות, ווכן עופר חודרוב, מנכ״ל חברת דיזנהאוז - בי.טי.סי שעשה השנה את אחד המהלכים הדרמטיים בתולדות בתעשיית התיירות בישראל. במהלך האירוע הוענקו מגיני הוקרה על מפעל חיים לחיים רחמים מייסד חברת קשרי תעופה , לשמעון דנאי, מייסד חברת אופרן המוערכת, ומגן הוקרה לאלי קופרברג הותיק שיוצא לגימלאות לאחר 44 שנות עבודה בענף התיירות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: