אא

שנהיה לראש ולא לזנב: בכירי ענף התיירות מברכים בשנה טובה

שנה של תפוסות גבוהות בבתי המלון, שנה פורייה לתיירות הנכנסת, שנה של פרנסה טובה, שנה שקטה מבחינה ביטחונית וכמובן בריאות. 'פספורטניוז' קיבץ כמה מבכירי ענף התיירות בישראל רגע לפני שתשע"ו נכנסת למספר ברכות מסורתיות לחג. שנה טובה

| |

שנת תשע"ה כמעט מאחורינו, שנת תשע"ו לפנינו. רגע לפני ארוחת החג וזמן האיכות עם המשפחה, קיבצנו כמה מבכירי ענף התיירות למספר ברכות לקראת השנה שתבוא עלינו לטובה. 

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי: "בראש ובראשונה אני מאחל לכל העוסקים במלאכה, סוכני נסיעות, סיטונאים, עובדי חברות התעופה ולקהל לקוחותינו, שנה טובה, שנה שקטה, שנה עם יעדים ואתגרים חדשים. מכולנו בחברת 'אופן סקיי' שתמשיך להוביל לעבר השמיים הבלתי נגמרים. ולבסוף, חג שמח לצוות 'פספורט', משוכנעני שימשיך ללוות את כולנו במהלך השנה החדשה במקצועיות ובחריצות הראויה והכה מוערכת".

יעל קטן, מנהלת מסחרית בריטיש איירווייס ואיבריה בישראל: "אני מאחלת לכל אחד מאיתנו קודם כל בריאות... כמו כן, מאחלת שנת שלום, אושר, שגשוג , הצלחה והמראות בכל התחומים. לבריטיש איירווייס ואיבריה אני מאחלת שנמשיך לפעול יחד להשקיע, להביא חידושים ושיפורים במוצרים ובשירות ושנצעד יחד קדימה. מאחלת לכולם שכל החלומות יתגשמו לטובה. ולסיום איך אפשר בלי וולט דיסני - 
follow your dreams … if you can dream it, you can do it.

אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף: "אני מאחל בריאות, בריאות ועוד פעם בריאות לכולנו. שתמיד נהיה לראש ולא לזנב. כל טוב לכל העוסקים בענף התיירות".

דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "מאחל שתהיה לנו שנה טובה עם דלק נמוך, הרבה בריאות, פרנסה טובה וכמובן שלא יהיו מלחמות".

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת ישראייר: "השנה שחלפה הייתה שנת רצופת אתגרים, תהפוכות, שינויים ויעדים חדשים שהובילו בסופו של דבר לשיפור בתוצאות. אני מאחל לכולם שהשנה תהיה שנה טובה לא פחות מהשנה שקדמה לה, זו תהיה שנה בה מי שיצליח להתאים את עצמו לשינויים במהירות הוא זה שיצליח לצמוח. זו הזדמנות טובה להודות לסוכנים על שותפות מצוינת לאורך השנה. שתהיה לכולם שנת שגשוג, צמיחה וכמובן בריאות".

בועז יעקוביסמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה סיקסט: מאחל לכל חברינו בענף התיירות שנה טובה, בריאות והמשך שיתוף פעולה פורה, אני מאחל ששנת תשע"ו תהיה מוצלחת לפחות כמו קודמתה. 

דורון חדד, מנכ"ל למון גורו: "מאחל לכל חבריי וחברותיי לענף התיירות שנה טובה, שנה של הגשמה עצמית, שנת שגשוג, הצלחה ופרנסה טובה. אני מאחל לכולנו שנדע לשתף פעולה ויחד להביא את ענף התיירות הכי רחוק שאפשר".

ענת אהרון, מנהלת מכירות תחום עסקים רשת מלונות פתאל: "שנה טובה לכל החברים היקרים מהענף, שנה של תפוסות גבוהות, שנה שבה נתעסק רק במצבים של תפוסות יתר, שנדע שנת תיירות פורייה. והכי חשוב - מאחלת לכולנו בריאות איתנה ושנים בהם נדע סיפוק ואושר גדול. שנה טובה".

עמוס מרטינז, מנהל מגזר השכרות חו"ל בהרץ: "בפרוס השנה החדשה ברצוני לאחל לכם ולבני משפחותיכם שנה טובה ומתוקה, שנה של הצלחה, צמיחה, שגשוג והגשמה עצמית. שנמשיך לפתח, להרחיב ולהוביל את תחום התיירות להישגים ופסגות חדשות".

יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס: "אני מאחל לענף התיירות ולעובדיו בכל המגזרים שתהיה שנה טובה, שנה של שבירת שיאים וכמו שאני נוהג תמיד לומר - ראשי התיבות של תשע"ו - 'תהיה שנת עשייה ורווחה'. אני מקווה ששנת תשע"ו תהיה שנת בריאות לכולם. כל השאר זה בונוס".

האנשים המשפיעים שעשו את שנת תשע"ה בתעשיית התיירות בישראל
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: