אא

איזי ג'ט מחפשת תמונה חופשתית אהובה מנוסעיה

לרגל שנת ה-20 לחברה, איזי ג'ט פונה לנוסעים וקוראת לכל מי שטס עמה לשלוח צילומי חופשה עבור קולאז' של תמונות שיקשט את אחד ממטוסי איזי ג'ט

| |

איזי ג'ט חוגגת יום הולדת - 20.

כחלק מחגיגות יום ההולדת שיחול ב-10 בנובמבר השנה, איזי ג'ט פונה לנוסעים דרך המדיה החברתית וקוראת למי שטסו עמה מאז 1995, לשלוח את צילומי החופשה הטובים ביותר שלהם, כולל תמונות סלפי, שצולמו ברחבי אירופה. התמונות יצורפו לכדי חלק מקולאז', שיקשט את אחד ממטוסי החברה, אשר יציין את יום הולדתה ה-20.

פיטר דאפי, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, אמר: "אנחנו רוצים להזמין את לקוחותינו, אשר סייעו לחברה להגיע למקום שבו היא נמצאת היום, ולחלוק עמנו את חוויות הטיסה שלהם. תכננו את הקמפיין הזה, הממוקד במדיה החברתית, בדרך שתהווה השראה לדור הנוכחי ולדורות הבאים של הטסים עם איזי ג'ט, מתוך כוונה ליצור עוד 20 שנה של סיפורי טיסה".

הצילום שיזכה, מדי שבוע, יזכה את בעליו בזוג כרטיסי טיסה. כל הצילומים יעטרו מטוס שיקושט במיוחד לצורך זה. על מנת להשתתף בקולאז' התמונות יש לצייץ בטוויטר ל-easyJet@ ולתייג-TimeFlies#. לחילופין, ניתן להשתמש באתר הייעודי http://20years.easyjet.com/. התחרות מסתיימת ב 14 באוקטובר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: