אא

''סוכת בית הקובייה''

אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה, מייצג אומנותי ייחודי של היוצר יעקב ששון שתוצג בחול המועד סוכות מה-29/9- /3/10

| |

יריד המזרח, מזמין את הציבור הרחב ליהנות ממיצג אומנותי מיוחד של היוצר יעקב ששון ולבקר במהלך חול המועד סוכות ב"סוכת בית הקובייה" שתיפתח לקהל בין ה-9 לספטמבר ל-3 באוקטובר בין השעות 10:00-18:00.

"סוכת בית הקוביה" תוכל להכיל בתוכה בו זמנית 70 ילדים, כשחלקה המרכזי ירוצף בפרקט העשוי כולו מדלתות עתיקות שנאספו על ידי יעקב ששון במשך שנים רבות, לאחר שפורקו ממבנים ישנים בעיר תל אביב. מבקרי הסוכה יוכלו ליהנות ממשחקי צלילים ואקוסטיקה מיוחדת בעת הדריכה על הפרקט, וכן מיצירה ומשחק ב-3,000 קוביות עץ בגדלים שונים שיוצבו מסביב לאזור הפרקט באמצעותן ניתן לבנות ולעצב כיד הדמיון.

הקירות הסובבים את המתחם יצופו בחלקם, והדלתות והחלונות המקיפות את הסוכה יוצבו באופן אומנותי ומושך את העין. יחודו של מתחם סוכת בית הקובייה הוא בהיותו דינאמי ומשתנה כך שמבקרי המתחם יוכלו לעצב אותו, כל אחד לפי ראות עיניו, דמיונו וכישרונו.

יעקב ששון הינו יוצר יוצא דופן המתעד את הנעשה ברחובות תל אביב בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה. שנים ארוכות אוסף ששון מאות דלתות וחלונות עץ עתיקים, שפורקו ממבנים ישנים, מתקופת המנדט הבריטי, בדרום ת"א. החפצים אותם הוא אוסף בעלי ערך היסטורי ועיצובי, שנזנחו כדי לפנות מקום לחומרים חדשים, זמינים, וזולים הרבה יותר. ששון משתמש בחומרים הללו, כדי לבנות מייצבים גדולים המקבלים בזכות היצירה חיים חדשים ומפתיעים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: