אא

TripCase של סייבר – יותר ממיליארד הודעות לנוסעים השנה

חברות תיירות, חברות תעופה ובתי מלון מתקשרות עם לקוחותיהם באמצעות פלטפורמת המסרים באפליקציית הנסיעות הפופולארית ומוסרות להם מידע רלוונטי

| |

חברת סייבר העולמית מבשרת כי מספר ההודעות, שיישלחו השנה לנוסעים באמצעות מערכת המסרים באפליקציית TripCase ע"י חברות התיירות, התעופה והמלונות, יחצה את הרף של מיליארד הודעות.

מערכת המסרים, המובנית באפליקציית הנסיעות הפופולארית TripCase, מאפשרת לספקי התיירות השונים לקיים קשר ישיר עם הנוסעים במהלך הנסיעה ולמסור להם הודעות מעודכנות בעיתוי הנכון לגבי רכיבים שונים הקשורים לנסיעה, כגון: לוח זמנים, יעדים, מיקום וכו'.

"פלטפורמת המסרים המיידיים ב- TripCaseהיא פתרון מעולה הן לנוסע והן לספק המעוניין להיות בקשר עם הנוסע לפני ובמשך הנסיעה ומעצים את חוויית השירות, לה זוכה הנוסע", מציין ג'ון סמואל, סגן נשיא סייבר, והוא מוסיף: "זו רק ההתחלה למה שאנחנו יכולים לעשות כדי להעניק לספקי התיירות מגוון כלים לשירות טוב יותר ומותאם יותר ללקוחותיהם, ואפליקציית TripCase צפויה לכלול בקרוב חידושים נוספים לטובת הספקים והנוסעים".

עד עתה יותר מ-40 חברות תעופה ויותר מ-100 אלף סוכני נסיעות משתמשים בפלטפורמת המסרים של TripCase. בהמשך השנה תיתוסף לאפליקציה גם פלטפורמת מסרים ייחודית לענף המלונאות.

ראוי לציין כי באפליקציית TripCase נוהלו בשנת 2014 יותר מ-30 מיליון נסיעות, ובמחצית הראשונה של 2015 נרשם גידול ניכר של כ-50% במספר הנסיעות המנוהלות באמצעות האפליקציה וגידול של 43% במספר המשתמשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: