אא

מסעות החוויה לגאורגיה עם LemonGuru

מיכל אנסקי, יזמית חברת LemonGuru, ערכה אירוע חגיגי במסעדת אחד העם אחד בת''א, במסגרתו הציגה את קונספט טיולי החוויה של החברה, תוך התמקדות במסעות החוויה שנערכים בגאורגיה. האירוע נערך בשיתוף שגרירות גאורגיה בישראל

|| ||

חברת התיירות החדשה LemonGuru, מאחוריה עומדת הגסטרונומית מיכל אנסקי, ערכה אירוע חגיגי, (ד'), במסעדת אחד העם אחד בת"א שבבעלותה, במסגרתו הציגה את קונספט טיולי החוויה של החברה ברחבי העולם, תוך התמקדות במסעות החוויה שנערכים בגאורגיה.

האירוע נערך בשיתוף שגרירות גאורגיה בישראל, והשתתפו בו בין היתר - מיכל אנסקי, דורון חדד מנכ"ל החברה, אלי אילדיס, אודי סהר (נטורופת והרבליסט קליני), שגריר גאורגיה בישראל, פאטה קלנדזה, וממלא מקום השגריר, ניק רבזישווילי.

במסגרת האירוע, חשפו מיכל אנסקי, אלי אילדיס ואודי סהר את חוויותיהם ממסעות LemonGuru ואת הסיבה מדוע מצאו בגאורגיה יעד מוביל ואטרקטיבי, זאת תוך כדי הקרנת קטעי וידאו הממחישים את עוצמת החוויה.

 

 "גאורגיה היא מערת קסמים"

שגריר גאורגיה בישראל, פאטה קלנדזה, סיפר על הקשר האמיץ ויוצא הדופן שנרקם בין המדינות, ובירך על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם חברות תיירות בישראל בכלל ועם חברת LemonGuru  בפרט שרואה בגאורגיה יעד מוביל.

מיכל אנסקי: "גאורגיה היא מערת קסמים שאי אפשר לתאר במילים את הריחות, את המראות ואת התחושות למי שלא היה שם".

דורון חדד, מנכ"ל LemonGuru, הציג  את מהות החברה, את מסעות התוכן יוצאי הדופן תוך התמקדות בשיתוף הפעולה ההדוק עם שגרירות גאורגיה ועל הקשר החם שנרקם בין הצדדים כשלדבריו, "הטיסה לגאורגיה עורכת שעתיים ורבע בלבד, בסופה מגיעים למדינה קטנה שהיא עולם ומלואו". חדד אמר עוד כי LemonGuru"" הוקמה מתוך תפיסת עולם שלפיה האנשים הם אלו שעושים את המסע. ומסע, בשונה מטיול, הוא הליכה לעומקם של הדברים".  

דורון חדד, מנכל למון גורו, אלי אילדיס, מיכל אנסקי, ניק רבזישווילי, ממלא מקום השגריר הגיאורגי, פאטה קלנדזה, שגריר גיאורגיה ואודי סהר. צילום: ניר קידר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: