אא

המדינה תעביר לבית הספר למלונאות 'תדמור' 1.3 מיליון ₪

בעקבות התערבותו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, המדינה תעביר ל'תדמור' את הסכום על-מנת לאפשר תשלום שכר לעובדים. משה גפני: "כשמדובר בשכר לעובדים, אני לא מתכוון להתפשר ואם יהיה צורך ועדת הכספים תתכנס גם בחול המועד סוכות".

| |

בעקבות התערבותו של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) הודיע היום (ה'), אחר הצהריים, המשנה למנהל רשות החברות הממשלתיות, מאיר שמרה, כי המדינה תעביר לבית הספר למלונאות 'תדמור' בימים הקרובים לפני יום כיפור, סכום של 1.3 מיליון ₪ על-מנת לאפשר תשלום שכר לעובדים עוד לפני יום כיפור.

גפני מחה היום בישיבה של הוועדה על התנהלות משרדי האוצר, הכלכלה והתיירות בנוגע לבית הספר תדמור ועל העיכובים בקידום ההפרטה, שאמורה להעמיד את החברה על הרגליים ולאפשר את המשך פעילותה.

משה גפני: "לא ברור מדוע הוחלט להפריט את בית הספר, מדוע נמכרו נכסים ליזם פרטי במחיר הפסד. את כל זה צריך לברר וועדת הכספים עוד תשב על המדוכה הזאת. אך בדבר אחד אני לא אתפשר ואני דורש מענה מיידי – תשלום שכר העובדים מיידית עוד לפני יום כיפור"

גפני רמז שיימנע אישור של בקשות שונות של האוצר במידה שתשלום שכר העובדים יעוכב והוסיף: "כשמדובר בשכר לעובדים, אני לא מתכוון להתפשר ואם יהיה צורך ועדת הכספים תתכנס גם בחול המועד סוכות".

בעקבות דבריו ופנייתו בעניין לשר האוצר, הודיע כאמור מאיר שמרה כי הסכום של 1.3 מיליון ₪ כאמור יעבור מיידית על-מנת להבטיח שהשכר אכן ישולם עד יום כיפור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: