אא

תעודת דירוג 4 כוכבים ל"ג'רוזלם גולד"

במהלך בחודשים האחרונים עבר המלון בדיקות קפדניות של נציגי משרד התיירות ונציגי חב' Ennemoser האוסטרית המתמחה בדרוג מלונות, שבדקו למעלה מ-300 קריטריונים במלון על מנת להעניק לו את הדרוג. התעודה הוענקה לאריאלה שמידע מנכ״לית המלון ע״י אמיר הלוי

| |

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ואהובה זקן, סמנכ"לית המנהל, התפעול והתקינה, הגיעו היום (ה') למלון ג'רוזלם גולד בירושלים על מנת להעניק למנכ"לית המלון, אריאלה שמידע תעודת דרוג המלון ברמה של 4 כוכבים.

במהלך החודשים האחרונים עבר מלון ג'רוזלם גולד בדיקות קפדניות של נציגי משרד התיירות ונציגי חב' Ennemoser  האוסטרית המתמחה בדרוג מלונות, אשר בדקו למעלה מ-300 קריטריונים במלון על מנת להעניק לו את הדרוג. על מנת לקבל את הדרוג השקיע המלון בשיפוץ של החדרים, בהתקנת פרקטים חדשים בכל חדרי המלון, שיפוץ הלובי ועוד.

במהלך הענקת התעודה ציינה שמידע שזהו כבוד גדול להיות המלון הירושלמי הראשון שמקבל את דרוג הכוכבים, ואחד מהמלונות הראשונים בארץ שמקבלים תעודה זו.

מימין: אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, אריאלה שמידע מנכ"לית ג'רוזלם גולד, ואהובה זקן, סמנכ"לית המנהל, התפעול והתקינה במשרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: