אא

רשת מלונות ארקדיה מאמצת את עמותת "אח בוגר אחות בוגרת ישראל"

שי דויטש, מנהל שיווק רשת ארקדיה: "כרשת מלונות שאוהבת לארח, קיבלנו החלטה לארח ולהעניק חום ותמיכה לילדים ולמתנדבים בעמותת אח בוגר בישראל

| |

צמד האחים הירושלמים מאיר ועופר דעבול, בעלי רשת מלונות ארקדיה, החליטו לפרוס את חסותם על עמותת "אח בוגר" במסגרת אימוץ מסורת של תרומה לקהילה.

שיתוף הפעולה בין רשת ארקדיה לבין העמותה יכלול סיוע בגיוס מתנדבים, תרומות, ימי עיון לאחים הבוגרים, ימי כיף לנוער ועוד.

"לאור ניסיוני ארוך השנים בהתנדבות עם בני נוער, הבחירה בעמותת אח בוגר הייתה לי טבעית וברורה. אחי ואני ביססנו את הרשת על ערכים של אירוח משפחתי וחם ואנחנו מעוניינים להחזיר לקהילה באמצעות הכלים שבידינו", אמר מאיר דעבול.

שי דויטש, מנהל שיווק רשת ארקדיה: "כרשת מלונות שאוהבת לארח, קיבלנו החלטה לארח ולהעניק חום ותמיכה לילדים ולמתנדבים בעמותת אח בוגר בישראל. אנו ברשת ארקדיה רואים חשיבות עליונה בתרומה ושיוך לקהילה. אנו תקווה כי תרומתנו תסייע לפעילות העמותה וכן לילדים ולנוער שזוכים לחונכות על ידיה. אנחנו גאים ונרגשים שביכולתנו להגביר את המודעות לאותם צעירים שמזלם לא שפר עליהם, ושמחים על כך שנוכל להקל עימם ולהעניק להם זיכרונות מאושרים."

רועי פלפל, מנכ"ל אח בוגר : החיבור עם רשת מלונות ארקדיה מהווה אות כבוד עבור העמותה. עמותת אח בוגר מחויבת להתמקדות בתוצאות, לשיפור מתמיד ולהשגת השפעה חברתית תוך התמקדות בעבודה פרטנית; ילד מול מתנדב. ממש כמו ברשת ארקדיה בה ניתן שירות ברמה גבוהה לכל אורח ובאווירה נינוחה וביתית. עמותת "אח בוגר אחות בוגרת ישראל" הוקמה בשנת 2003 ומאז מסייעת ותומכת במאות ילדים ובני נוער מדי שנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: