אא

פרס חדשנות עבור יוזמת המטען הטובה ביותר

תג מטען אלקטרוני חדשני, זיכה בפרס את לופטהנזה ויצרנית המזוודות-Rimowa, בכנס "חוויית הנסיעות של העתיד-FTE של ענף התעופה", ועסק ביוזמות חדשניות בתחום התעופה

| |

פרס "יוזמת המטען הטובה ביותר" הוענק השנה, לשיתוף הפעולה בין החברות לופטהנזה ו- Rimowa עבור "התג האלקטרוני של Rimowa". לופטהנזה, ו- Rimowa יצרנית מזוודות, קיבלו את הפרס בכנס "חוויית הנסיעות של העתיד (FTE) של ענף התעופה",  שהתקיים בלאס וגאס, ב- 10 בספטמבר  ועסק ביוזמות חדשניות בתחום התעופה, התורמות לחוויית הנסיעה.

התג האלקטרוני של Rimowa הוא פתרון אלקטרוני משולב סלולרי, המיועד לטיפול במטען הנוסעים. התג החדש מזרז תהליכים בצ'ק אין. עדיין כוללים עמידה בתור והצמדה ידנית של תג נייר למטען, נוסעי לופטהנזה יוכלו בקרוב, לבצע צ'ק אין למטען מהבית או מכל מקום אחר היישר באמצעות התג האלקטרוני של Rimowa באפליקציה של לופטהנזה. בקליק אחד הם יוכלו להעביר, באמצעות הבלוטות', את הנתונים מכרטיס העלייה למטוס האלקטרוני, בסמרטפון, לפריט המטען המצויד בתג אלקטרוני של Rimowa. נתוני המטען יוצגו במודול הנתונים המשולב במזוודה. את המזוודות שנרשמו לטיסה בדרך זו, אפשר יהיה להניח היישר על המסוע בדלפק קבלת המטען של לופטהנזה בשדה התעופה. 

נתוני המטען שיוצגו במודול הנתונים האלקטרוני יהיו באותו פורמט וצורה כמו תגי הנייר המקובלים כיום. המידע החשוב על גבי התג, יהיה מוגן מפני לחות, חום, טמפרטורות נמוכות, הדף וחבטות ולא ניתן יהיה להסירו.

 השקת התג האלקטרוני של Rimowa צפויה להיערך בתחילת השנה הבאה עם השלמת שלב הפיילוט,  שבו החלו החברות לאחרונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: