אא

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון חוגג 36 שנים

4 ימים, 40 הצגות, 5 מדינות, 400 משתתפים בחוויית התיאטרון הגדולה של ישראל על רקע אוצרותיה הטבעיים של עכו בחוה"מ סוכות 28.9-1.10.15 בעכו

|| ||

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר יוצא לדרך!  

הפסטיבל יתקיים במהלך חול המועד סוכות 28.9-1.10 ויכלול אירועים חווייתיים מכל הסוגים: הצגות תיאטרון בבכורה, תיאטרון רחוב, תיאטרון בתנועה, מחול, מיצגים, מופעי מוסיקה, יריד אמנויות ופאנלים חברתיים-תרבותיים.

אירועי החוצות, יוצרים ואומנים חדשים ימלאו את הרחובות ופינות החמד העתיקות של עכו בשלל עבודות תיאטרון רחוב, מיצגים, פסלי רחוב, מופעי מוסיקה ומחול. הקהל מוזמן להסתובב בין המתחמים השונים, לרגע של הצצה בלתי אמצעית בעולמם הקסום של האמנים. 

בכל יום במשך כל שעות פעילות הפסטיבל, כל האורחים מוזמנים להתארח בסוכת הפסטיבל, לאכול ולשתות בצל הסכך, להכיר ולהתנסות בחוויית '4 המינים' וליהנות מפעילויות יצירה לילדים, הצגות והרקדות. הכניסה חופשית וללא תשלום.

השנה מושקת לראשונה הפלטפורמה הבינלאומית של פסטיבל עכו. פסטיבל עכו מארח ומקיים קשרים הדדיים עם פסטיבלים ויוצרים מהעולם: חשיפת יצירות פרינג' בינלאומיות לקהל הישראלי, כיתות אמן ונטוורקינג ליוצרים הישראליים ונקודת מפגש למובילי מדיניות בתחום התיאטרון בעולם- מנהלי פסטיבלים ויוזמות פרינג'. אורחי הפסטיבל השנה יהיו: חֶאף דה גראף- מנהל ארגון Dutch Culture העוסק ביחסי תרבות בינלאומיים של הולנד. ג'וליאן קאדי- מנהל ומייסד פסטיבל הפרינג' בברייטון. מנהלי פסטיבל הפרינג' באמסטרדם, שטוקהולם ועוד.

התוכנית האמנותית שנבחרה השנה ידי המנהל האמנותי גיל אלון והוועדה האמנותית משקפת מגוון רחב של נושאים, קולות תוכניים ותפיסת חלל תיאטרונית אשר ביחד משרטטים את הלך הרוח והמציאות בחברה הישראלית. השנה יפגוש הקהל את תיאטרון המתכתב עם אמנויות נוספות ומקיים איתם דיאלוג. תיאטרון המשלב אופרה, מוזיקה חיה, וידאו מחול ותנועה. תיאטרון עם יצר הרפתקנות שבודק ומאתגר את הגבולות האמנותיים.

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: