אא

פתאל ממשיכה להתרחב ולראשונה נכנסת לאיטליה

הרשת מרחיבה את מיתוג "לאונרדו" באירופה ורכשה, בשיתוף עם קבוצת האחים נקש, את מלון לאונרדו סיטי סנטר (לשעבר הרמיטז') במרכז מילאנו וחתמה על מלון נוסף שייפתח במילאנו בשנה הקרובה

| |

רשת פתאל, הודיעה על רכישתו של מלון "לאונרדו סיטי סנטר" במילאנו, לשעבר מלון הרמיטז', אשר מסמל למעשה את כניסתה של הרשת לאיטליה.הרשת רכשה את המלון בשיתוף עם קבוצת האחים נקש, בעסקה שהיקפה כ- 23 מליון יורו.

מדובר על מלון 4 כוכבים דה-לוקס הממוקם במרכז מילאנו-בירת התרבות והאופנה. במלון, המעוצב בסגנון איטלקי ייחודי, 130 חדרים וסוויטות, גינה חיצונית מטופחת שמתאימה לקבלות פנים ומסיבות קוקטייל,  חדרי ישיבות ואולם כנסים המתאימים לאירוח עד 200 איש, מסעדה, חדר כושר וחניון תת קרקעי.

בנוסף למלון זה, תפתח הרשת בשנת 2016 מלון נוסף במילאנו – שייקרא LEONARDO HOTEL MILANO CENTRALE בכיכר ה- 4 בנובמבר, הצמודה לתחנה המרכזית של מילאנו. מדובר על מלון חדיש עם 300 חדרים מודרניים, במיקום מרכזי ביותר.

דוד פתאל, בעלים של רשת מלונות פתאל: "אני גאה להביא מותג ישראלי לאחת מבירות התיירות הגדולות של אירופה. לאונרדו מהווה כיום מותג מלונאות מוכר ומבוסס באירופה ואנו נמשיך להרחיב את פרישתו בשנים הקרובות לערי תיירות מרכזיות נוספות".

מנכ"ל אבי חורמרו , מנכ"ל חברת האחים נקש: "אנו שמחים לשתף פעולה עם דוד פתאל ובטוחים שניסונו בניהול מלונות בישראל ובחו"ל יתרום להפיכתו של מלון לאונרדו לאחד המבוקשים במילאנו"

רשת לאונרדו פעולת כיום בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, בלגיה, ספרד, הונגריה, אנגליה וכעת גם איטליה. השנה אף הפכה פתאל אחזקות לבעלים של כלל מלונות לאונרדו באירופה לאחר שרכשה מידי השותפים לקרן המלונאות באירופה את חלקם בקרן בעסקת ענק אשר שיקפה לנכסים שווי של כ 200 מליון יורו.

 

לובי "לאונרדו סיטי סנטר" במילאנו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: