אא

''מהמים שבאדמה לרוח שבשמיים, זיכרון אחד מושלם''

"הגושרים מלון בטבע" מארח לתערוכת צילומים את הצלם אבידן גדעוני מיסוד המעלה, שמציג צילומים הממחישים את רגשותיו בו בזמן מסעותיו

| |
תערוכת צילומים של אבידן גדעוני - "מהמים שבאדמה לרוח שבשמיים, זיכרון אחד מושלם"
 
"הגושרים מלון בטבע" מארח לתערוכת צילומים את הצלם אבידן גדעוני מיסוד המעלה, שמציג צילומים הממחישים את רגשותיו בו בזמן מסעותיו. התערוכה, תהיה פתוחה לקהל הרחב החל מחול המועד סוכות ועד חודש נובמבר, ברחבי הלובי של  הגושרים מלון בטבע. תוכנית המלון לשנה הקרובה הנה להוות מעין "בית" לאומנים ביניהם ציירים, צלמים, זמרים, פסלים מכל רחבי הארץ ובמיוחד מהגליל, שיוכלו להציג את יצירותיהם לקהל המלון.
 
התערוכה הראשונה שנבחרה של הצלם אבידן גדעוני תציג צילומי טבע מרהיבים שצולמו במסגרת מסעותיו האישיים של האומן. בין היצירות שיוצגו במלון "נהר הירדן עולה על גדותיו", "בוקר ערפילי בנהר הירדן",  "ציפורי דרור על רקע פריחת הגולן", "פריחת הצפון", "קשת בענן", "אגמון החולה בשעת זריחה", "אהבה תמימה במי הירדן" ועוד.
 
 נהר הירדן. צילום: אבידן גדעוני
 
אבידן גדעוני, בן 26 מיסוד המעלה מתגורר כיום בירושלים ולומד חינוך אנתרופוסופי במכללת דוד ילין . הוא  מלמד צילום  בבית ספר "ברנקו-וייס " שבמעלה אדומים.  
 
"התחלתי לצלם מתוך אהבה לטבע כי אני מרגיש שטמון בטבע כוח מיוחד " מספר על עצמו הצלם אבידן גדעוני, בן ה-26 מיסוד המעלה. " בחוויות הצילום יש לי את הזכות להעביר את היופי והעוצמה של הבריאה, כך התקרבתי להבנה שיש בורא לה. היכולת של המצלמה לנצור רגע אחד לכל החיים זו הסיבה לכך שכל תמונה מיוחדת בפני עצמה" הוא מוסיף.
 
 נהר הירדן עולה על גדותיו צילום אבידן גדעוני
 
פריחת הצפון אבידן תערוכה הגושרים מלון בטבע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: