אא

לופטהנזה תציע אינטרנט בפס רחב בטיסותיה לישראל

קבוצת התעופה תציע החל מ 2016 את השירות בטיסות לטווח קצר ובינוני ובינהן הטיסות מ/אל ישראל. חברת הבת Lufthansa Technic תבצע את האינטגרציה של המערכות והרכיבים במטוסים. יו"ר לופטהנזה:" לופטהנזה מאז ומתמיד חלוצה בשימוש בשירותי אינטרנט במטוסיה"

| |

החל מקיץ 2016, תהפוך לופטהנזה לקבוצת חברות התעופה הראשונה באירופה, המציעה לנוסעיה אינטרנט בפס רחב בטיסות לטווח קצר ובינוני, ביניהן הטיסות מ/אל ישראל, ובכך תאפשר לנוסעים ליהנות משימוש חופשי באינטרנט עם רוחב פס גדול, גם מעל העננים. 

קרסטן שפר, יו"ר הנהלת  קבוצת לופטהנזה ציין: "מאז ומתמיד הייתה לופטהנזה חלוצה בשימוש בשירותי אינטרנט במטוסיה. לאחר שציידנו את כל צי המטוסים הבין יבשתי של לופטהנזה במערכת FlyNet®, אנו ממשיכים כעת את סיפור ההצלחה ונספק קישוריות אינטרנט תוך כדי טיסה גם בטווחים קצרים ובינוניים. לופטהנזה היא חברת התעופה הראשונה באירופה שמציעה לאורחיה חוויית גלישה באותה איכות ומהירות להן הם רגילים בבית."

השירות החדש של לופטהנזה ושל שותפתה הטכנולוגית Inmarsat מבוסס על הטכנולוגיה העדכנית ביותר של פס רחב באמצעות לוויין ברשת Global Xpress של Inmarsat (Ka-band) והוא מציע כיסוי רצוף ואמין בטיסות קצרות ובינוניות. לאחרונה השיקה Inmarsat בהצלחה את הלוויין השלישי במערך עולמי זה ולופטהנזה היא חברת התעופה הראשונה הנמנית עם לקוחותיה. הנוסעים יוכלו להשתמש לא רק בשירותי דוא"ל פשוטים אלא גם ביישומים מתוחכמים ואפילו בהזרמת תכנים (סטרימינג). בנוסף, הנוסעים יוכלו להשתמש בטלפונים הניידים שלהם כדי לשלוח ולקבל הודעות טקסט ולהעביר נתונים בהתאם לחבילות הגלישה שברשותם. יחד עם זאת, שיחות טלפון לא יורשו על סיפון המטוס מתוך התחשבות בהעדפותיהם של הלקוחות.

חברת Lufthansa Technik  תבצע את האינטגרציה של כל המערכות והרכיבים במטוס על בסיס ניסיונה רב השנים בתחום.

החברה תספק את התשתית הטכנית הדרושה להקמת חיבור אינטרנט איכותי בתא הנוסעים. העבודה תכלול את הקמת הרשת במטוס, שהיא הדרישה הטכנית העיקרית לקישוריות אלחוטית במטוס ואספקת התוכנה הדרושה להפעלת פורטל אינטרנט.

Lufthansa Systems ו-Lufthansa Technik מתכננות גם שותפות גלובלית ארוכת טווח על מנת להציע פלטפורמת מחשוב מודרנית למטוסיהן (BoardConnect) עם גישה באינטרנט בפס רחב הניתנת לשימוש למטרות שונות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: