אא

מרוץ בנהריה בחוה"מ סוכות

עיריית נהריה, החליטה להמשיך במסורת ולקיים מירוץ בעיר שהוקדש לאדר ברסנו ז"ל שנפל במבצע צוק איתן. השנה המירוץ יתקיים ב2 לאוקטובר 2015

| |

מרוץ נהריה יתקיים בסיוע המשרד לפיתוח הנגב והגליל ומוקדש לאדם ברסנו ז"ל.

ביום שישי, 2 לאוקטובר 2015 חול המועד סוכות, תישרק שריקת הזינוק ומאות רצים ישתתפו במרוץ נהריה שיתקיים זו השנה השנייה לאורך שדרות הגעתון והטיילת בעיר. למרוץ 3 מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ומירוץ של 1 ק"מ לילדים ומשפחות. יום המרוץ יתחיל כאמור, כבר ב-6 בבוקר בהתכנסות, קבלת ערכות ריצה לרצים וחימום דינאמי שיגיש המאמן הטלוויזיוני נדב מאירסון. האימון יכלול אימוני קיקבוקסינג לכל המשפחה ועוד.

כל נרשם יקבל חולצת מרוץ מנדפת זיעה, מדלייה על השתתפות, בקבוקי מים וכיבוד. כמו כן הזוכים במקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך. השנה, תתקיים לטובת הרצים המקומיים, חלוקה מוקדמת של ערכות המרוץ ועל כך יש לעקוב אחרי פרסומי העירייה.

ז'קי סבג ראש העירייה: "נהריה הינה עיר חוף אשר תומכת ומעודדת פעילויות ספורט ואורח חיים בריא. אנו מקיימים את המרוץ זו השנה השנייה, ובכוונתי להפוך אותו לשם דבר בארץ. אני מזמין את כל תושבי נהריה והאיזור וכמו כן את התיירים הרבים שמטיילים בגליל בחג סוכות, לקחת חלק במרוץ וליהנות מפעילות לכל המשפחה".

לדברי סיגל שאלתיאל-הלוי, מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, השותף ותומך במרוץ: "נהריה קרובה לליבי באופן אישי כבת האזור ואנחנו שמחים לעמוד לרשות העיר ולסייע גם במרוץ כפי שאנו מסייעים ליישובים נוספים. אני משוכנעת שהמשתתפים ייהנו מחוויה נפלאה ואני מברכת את העירייה על המסורת החדשה שהחלה ותמשיך גם בעתיד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: