אא

26 כינורות של תקווה נחתו בקליבלנד עם יונייטד איירליינס

הכינורות הם חלק מפרויקט "כינורות של תקווה", שעליו אחראיים אמני ויצרני הכינורות, אמנון ואבשלום ויינשטיין, הכינורות ששרדו את השואה יופיעו בסדרת קונצרטים ותערוכה בינלאומית

| |

השבוע, הטיסה "יונייטד איירליינס" כבודה מיוחדת מתל אביב לקליבלנד: 26 כינורות שהיו בבעלות יהודים בתקופת השואה ונוגנו על ידם. הכינורות, ששרדו את מלחמת העולם השנייה, שופצו ושוקמו על ידי אומני ויצרני הכינורות אמנון ואבשלום וינשטיין, מייסדי "כנורות של תקווה", הם יוצגו במסגרת תערוכה בינלאומית וינוגנו במספר קונצרטים.

״כינורות של תקווה קליבלנד״ יושק ב-27 בספטמבר, 2015, ויסתיים ב-3 בינואר, 2016. התוכנית האמנותית תכלול מוזיקה קאמרית ותזמורת וכן קונצרטים של כליזמרים, תערוכה רחבת היקף במוזיאון מלץ למורשת יהודית, הרצאות, סרטים, תוכנית חינוכית בבתי ספר בכל רחבי קליבלנד, הזדמנויות חינוכיות למבוגרים, ותערוכות ואירועים בחסותם של ארגוני אמנות ותרבות קהילתיים.

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל אבי פרידמן אמר: "לא בכל יום נקרית בדרכינו ההזדמנות לטפל בנושא משמעותי ובעל ערך סנטימנטלי לעם היהודי. צוות יונייטד איירליינס בניהולו של נשיא יונייטד קרגו יאן קרימס ונציגי גלובספיד בישראל השקיעו מחשבה רבה במתן מענה לוגיסטי ייחודי ומכובד ל"כנורות של תקווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: