אא

שובר את השוק: מלון עם חזון

מלון הבוטיק האורבני 'אמבסי' שבלב תל אביב השייך לרשת מלונות סאן מאפשר לאורחים ליהנות ממיקום אסטרטגי, יחס אישי ומחירים ברי השגה ההופכים את החופשה בעיר הגדולה לאטרקטיבית במיוחד

|| ||

למעלה מ-4 שנים חלפו מאז המחאה החברתית של קיץ 2011. אמנם מהסיסמא 'צדק חברתי' לא נותר זכר משמעותי, אולם לפחות בהיבט המלונאי בתל-אביב נראה כי יש מי שלקח על עצמו את צמד המילים הללו ברצינות. תכירו את מלון 'אמבסי' השוכן בלב תל אביב על פינת הרחובות הירקון ושלום עליכם, מלון בוטיק אורבני ומעוצב אשר מצליח לרקוד בשנים האחרונות על שתי חתונות – האחת לספק לקהל האורחים חוויה מלונאית תל-אביבית ברמה גבוהה ובמקביל למנוע מהאורחים לקרוע את הכיס באמצעות מחירים ברי השגה אשר הופכים את השהייה בו לרב פעמית וזכורה במיוחד.

המלון ששמו ניתן לו לאור סמיכותו למשכן שגרירות ארצות הברית השכן מהווה נקודה אסטרטגית בעיר למגוון אתרים ואטרקציות, כדוגמת הטיילת החדשה, חוף הים או שכונת נווה צדק. כך זוכים אורחי המלון להיטמע באורח החיים התל אביבי כיאה ל'עיר ללא הפסקה' ולבלות בין מגוון אפשרויות הבילוי המוצעות בתחומה החל מבתי קפה, מסעדות, חוויית קניות מופלאה, סצנת חיי לילה מפותחת והכול כאמור ממש במרחק הליכה.

מגוון החדרים המוצע במלון הוא זה שהופך אותו לאטרקטיבי ומתאים כמעט לכל סוגי האורחים, בין אם הם אנשי עסקים, תיירים, משפחות או ישראלים. 3 סוגי החדרים והסוויטות מתחלקים בין חדרי סטנדרט מפתיעים בגודלם רחב הידיים והלא אופייני למלונות בוטיק בתל-אביב (החל מ-20 מ"ר), חדרי הסופריור (החל מ-26 מ"ר) וסוויטות מהודרות ומאובזרות למשעי (החל מ-40 מ"ר). כל החדרים מרווחים ומצוידים בטלוויזיה בכבלים, מיזוג אוויר, מקרר וכן פינת עבודה מהודרת. בסוויטות תזכו ליהנות גם ממטבחון מאובזר בכלים, מיקרוגל ומכונת אספרסו. שווה להתמקד גם בעיצובו הססגוני של המלון בהשראת תל אביב של שנות ה-50 המשלב מוטיבים המאפיינים את התקופה ומעניק לחדרים מראה קלאסי ומרשים עם טעם של פעם.

ואם זה לא מספיק, שירותים נוספים המוצעים לאורחים כחלק מרצונה של הרשת להשרות אווירה ביתית בתחומו של המלון הם אינטרנט אלחוטי מהיר הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים, שירותי משרד (פקס וצילום) וכן אפשרות לאתנחתא מרעננת עם משקה חם או קר לצד עוגיות ביתיות 24/7 המוצעות במתחם הלאונג'.   

תכנית הפיתוח של המלון בבעלותו של רמי רומנו, המשמש גם כמנכ"ל הרשת (5 בתי מלון ברחבי תל-אביב), נעשית בשלבים מאז פתיחתו בשנת 2012 אז מנה 23 חדרים, מתבצעת בקצב גבוה למדי. כבר ב-2013 הוא הורחב ב-9 חדרים וביולי האחרון שידרג את עצמו עם 16 חדרים וסוויטות נוספים אשר העמידו את סך מכסת החדרים בקטגוריות השונות המוצעות בו ל-48 במספר. אלא שגם כאן מסרבים ברשת מלונות סאן לעצור. השלב הבא בהתפתחות של 'אמבסי' צפויה להגיע ב-2016, אז הוא עתיד לגדול משמעותית ולהוסיף לשורותיו עוד 40 חדרים.

נתוני התפוסה במלון כפי שמציינים בגזרתו מצליחים לחצות את הממוצע ובמקביל לזכות לביקורות חיוביות וציונים גבוהים במדרגים השונים באינטרנט, לרבות אתרי הבחירות המובילים. הכיצד? נדמה כי השילוב של מחירים הוגנים בשילוב היותו של המלון מצוי מרחק הליכה משלל אפשרויות בילוי בעיר הגדולה, הופכות אותו לדבר החם הבא בענף המלונאות.

"ההצלחה של הרשת נובעת מיחס אישי אמיתי המתחיל מבפנים", אומר מנהל השיווק במלון, אילן שטורם. "רוב צוות המלון הינו צוות ותיק שגדל יחד עם הרשת במשך שנים. ההשקעה במשאב האנושי תוך הענקת אפשרויות קידום רוחביות, כמו גם מקום לתרום מהיכולות האינדיבידואליות של הצוות לכלל, הם אלו שמייצרים את האהבה לעשייה ומתורגמים בסופו של יום לשירות מצוין המוענק בחיוך אמיתי אותו מקבלים אורחי המלון".

ומה לגבי המחיר? באמבסי מצהירים כי יעניקו ערך מלא עבור הכסף שלכם, כאשר תמורת סכום הנע בין 600-1200 שקלים לזוג ללילה (תלוי בעונה), תוכלו ליהנות מיופייה של תל-אביב, וכאמור מבלי לקרוע את הכיס.

'אמבסי' - מלון בוטיק אורבני ומעוצב. צילום:יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: