אא

בדרך לקו טיסה ישיר בין ישראל לפיליפינים?

שר התיירות יריב לוין ביקר בפיליפינים ודן עם עמיתו בהרחבת קשרי התיירות בין המדינות. גידול משמעותי נרשם השנה במספר הישראלים המבקרים בפיליפינים, בחודשים ינואר-יולי 2015, ביקרו 6,900 עליה של 44.35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

שר התיירות, יריב לוין, ערך ביקור בפיליפינים, ונפגש עם עמיתו, מזכיר התיירות של הפיליפינים, רמון ג׳ימנז. השניים דנו בהעמקת הקשרים ובחיזוק שיתוף הפעולה ההדדי השורר בין המדינות, בהמשך למסגרת ההבנות, שכוננו הממשלות עוד בשנת 1987.

השר לוין העלה, בין היתר, את הצורך לקדם את פתיחתו של קו ישיר לטיסות סדירות בין ת"א למנילה, בירת הפיליפינים, כשהיום ניתן לטוס בין שתי המדינות רק באמצעות טיסות צ'רטרים מזדמנות או טיסות משולבות.

מחלקת התיירות של הפיליפיניים (DOT) מדווחת כי כעשרת אלפים ישראלים צפויים לבקר בפיליפינים עד סוף השנה, כאשר על פי הנתונים לתקופת החודשים ינואר-יולי 2015, ביקרו 6,900 ישראלים במדינה. נתון זה מהווה גידול של 44.35% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

יו"ר לשכת התיירות של הפיליפינים בישראל, יריב פישר, מעודד מהנתונים ומציין כי "במהלך תקופת פעילותה של לשכת התיירות פעלנו רבות בערוצים שונים כדי לחשוף את האיים הפיליפינים לקהל הישראלי, אשר נשבה לאיטו בקסמו של המקום. אנחנו ממשיכים בעשייה ושואפים להרים את הרף ולהגיע ל-15 אלף ישראלים בשנה הבאה".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: