אא

חגיגות 'יום התיירות העולמי' מתקיימות היום ברחבי העולם

ארגון התיירות של האו"ם, UNWTO, הכריז על ה-27 בספטמבר כ'יום התיירות העולמי' תחת הסלוגן: 'מיליארד תיירים, מיליארד אפשרויות', וברחבי העולם אתרים ומוסדות שונים מציינים את היום

| |

ציינו את התאריך בלוח השנה שלכם. ה-27 בספטמבר הוא יום התיירות העולמי. התאריך נבחר ע"י ארגון התיירות של האו"ם, UNWTO, והסלוגן הייחודי של השנה הוא: 'מיליארד תיירים, מיליארד אפשרויות'.

טאלב ריפעי, מזכ"ל UNWTO, שביקר לפני חודשים אחדים בארץ, הכריז לקראת יום החג: "בכל פעם שאנחנו מטיילים אנחנו הופכים לחלק מתנועה גלובאלית המניעה שינוי חיובי בכדור הארץ ובחיי האדם".

ברחבי העולם יצויין יום החג באירועים שונים.

למשל, בפרו יתקיימו מגוון אירועי תרבות וספורט פתוחים לקהל הרחב ביוזמת ארגוני תיירות ציבוריים ופרטיים. גם בדלהי בהודו ייערכו אירועים ייחודיים, כולל מירוץ אופניים חגיגי, שיקיף את כל אתרי התיירות, שהכניסה אליהם תהיה פתוחה בחינם לכל המבקרים.

פריס, בירת התיירות העולמית, החליטה לחגוג את היום בצורה מיוחדת. בין השעות 11:00 ל-18:00 לב עיר התיירות, כולל כל האתרים הפופולאריים, יהיה חסום לתנועת כלי רכב ויהווה מדרחוב ענק לטובת הולכי הרגל. ראוי לציין כי גם באזורים, בהם תתנהל תנועת כלי רכב, המהירות תהיה מוגבלת ל-20 קמ"ש בלבד.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: