אא

ש.י.ר שלמה נדל"ן ואשטרום נכסים רוכשות בניין משרדים בפרנקפורט

בהשקעה של כ- 62 מיליון שקל החברות רוכשות נכס בשטח של כ- 3.6 דונם וכולל 4 בנייני משרדים שמאוכלסים בתפוסה מלאה. דמי השכירות השנתיים מסתכמים בכ- 4.2 מיליון שקל ומשקפים תשואה של כ- 7.3% על מחיר הנכס

|| ||

ש.י.ר נדל"ן, מקבוצת שלמה, וחברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, הודיעו היום (ג') על רכישת בניין משרדים בגרמניה בתמורה לכ- 62 מיליון שקל. דמי השכירות השנתיים על הנכס מסתכמים בכ- 4.2 מיליון שקל, ומשקפים תשואה של כ- 7.3% על מחיר הנכס. הרוכשות מעריכות, לפי ייעוץ משפטי שקיבלו, כי התב"ע הקיימת תאפשר שינוי ייעוד הקרקע למגורים, בכפוף לקבלת היתר בנייה מעיריית פרנקפורט.

הנכס מצוי בשטח של כ- 3.6 דונם, משתרע על פני כ-8,000 מ"ר וכולל 4 בנייני משרדים שמאוכלסים בתפוסה מלאה (100%). השטח העיקרי, כ-82%, מושכר לחברת הרכבות הלאומית של גרמניה לתקופה של 7 שנים עם אופציה לשנה נוספת. יתרת השטח מושכרת לרשת הסופרמרקטים REWE, שהיא מהגדולות בגרמניה, לתקופה של 4 שנים עם שתי אופציות ל 5 שנים נוספות כ"א.

מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים, מסר: "בעסקה הנוכחית נרכש נכס בעיר המרכזית פרנקפורט, המושכר לשוכרים איכותיים, ושמומן בתנאים אטרקטיביים, הבאים לידי ביטוי בפער הקיים בין התשואה הגבוהה שמניב הנכס לבין הריבית הנוחה המשמשת למימון רכישתו".

ישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל ש.י.ר נדל"ן מקבוצת שלמה אמר היום כי: "רכישת מתחם המשרדים נעשית בהתאם לתכנית האסטרטגית של החברה להעמיק את הנוכחות שלה בתחום הנדל"ן בגרמניה, תוך התמקדות בערים המרכזיות, בנכסי נדל"ן מניב ובמלונאות. אנו שמחים בהמשך ובהרחבת הפעילות המשותפת עם קבוצת אשטרום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: