אא

רימונים אילת זכה בפרס מלון היוקרה: Luxury Travel Guide

בנוסף, זכה המלון, באותות הצטיינות יחד עם רימונים גלי כנרת, באותות הצטיינות של אתר התיירות הבינלאומי Hotels.com, המבוסס על חוות דעת של תיירים בארץ ובעולם

מלון רימונים אילת, בניהולו של ניר דוד נעימי, זכה בימים אלה להיכנס לרשימת המלונות הטובים ביותר בתחרות השנתית שעורך המדריך העולמי Luxury Travel Guide, זאת בנוסף לזכייתו באותות הצטיינות של - Hotels.com אתר לביצוע הזמנות לבתי מלון בארץ ובעולם (מותג של אקספדיה), בו זכה גם מלון רימונים גלי כנרת, בניהולו של עופר שטרית.

Luxury Travel Guide הינו מדריך תיירות וטיולי יוקרה עולמי הנותן אינפורמציה אודות אתרי תיירות ומלונות יוקרה ברחבי העולם. אנשי המדריך עורכים בדיקות קפדניות גלויות וסמויות באתרים אלו ועל סמך הבדיקות זוכים האתרים והמלונות להיכלל במדריך מיוחד  זה המופץ בקרב למעלה מ-400,000 אנשי עסקים ומובילי דעה ברחבי העולם.

Hotels.com הנו אתר מוביל  לבצוע הזמנות בארץ ובעולם מבית  אקספדיה.

ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "רשת מלונות רימונים פועלת ומשקיעה משאבים רבים על מנת להעניק לאורחיה את החופשה הטובה והאיכותית ביותר. הזכיות האחרונות הינן כבוד גדול לרשת, ומהוות תמורה לעבודה הקשה והרבה אותה אנו משקיעים במהלך כל השנה. אנו שמחים וגאים על הזכייה ועל ההכרה הבינלאומית בטיב העבודה והשירות האיכותי אותו אנו מעניקים לאורחינו".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: