אא

״הישראלים והפלסטינאים באותה סירה גם בכל מה שקשור לתיירות"

כך אומר עוזר שרת התיירות של פלסטין ביריד התיירות הבינלאומי - UITM 2015, שנפתח היום בקייב ובו משתתפות 18 מדינות ומגוון חברות תיירות מאוקראינה והעולם. מישראל משתתפים - סיטונאי תיירות, רשתות בתי מלון וסוכני תיירות. מה-25 באוקטובר יושק קו ישיר בין קייב לעובדה

||| |||

יריד התיירות הבינלאומי של אוקראינה -  UITM 2015, היריד המסורתי הנערך זו השנה ה-22, נפתח היום בקייב ויימשך עד יום שבת, ובו משתתפות 18 מדינות ומגוון חברות תיירות מקומיות ובינלאומיות המציגות את מוצרי התיירות הייחודיים שלהם לעונות הסתיו והחורף הקרובות.

בין המדינות המציגות ביריד: ארגנטינה, הודו, איטליה, צרפת, טורקיה, בולגריה, הונגריה, סלובקיה, אלבניה, ליטא, פולין, גאורגיה, תאילנד, וגם פלסטין.

בשיחה שקיימתי עם ג'יראס קומשייה, עוזר שרת התיירות של פלסטין, המספר כי בשנת 2014 ביקרו בבית לחם 2.5 מיליון תיירים (כולל ביקורים חד יומיים ממצריים). השנה, להערכתו, המספר עשוי לרדת לכ-2 מיליון עקב האירועים באזור, המצב בסוריה, ההתגברות של דעא"ש, המצב הכלכלי ברוסיה והירידה בערך היורו.

"הישראלים והפלסטינאים באותה סירה גם בכל מה שקשור לתיירות",  אומר קומשייה, וציין כי האירועים הביטחוניים באזור משפיעים באותה מידה על התיירות לישראל ולרשות הפלסטינית, והביע פליאה כי ישראל לא מצאה לנכון להציב ביתן רשמי ביריד.

 מסתבר כי הפלסטינאים, מייחסים חשיבות רבה לנושא התיירות ומשקיעים אמצעים רבים. ביריד אמריקה הלטינית שהתקיים השבוע בסאו פאולו בברזיל, שהינו אחד מירידי התיירות הגדולים בעולם, הציגו הפלשתינאים ביתן גדול, ״הגענו כעת ישירות מהיריד בברזיל ליריד החשוב בקייב בו אנו נוטלים חלק מידי שנה, בחודש הבא נשתתף גם בירידי התיירות בבוקרשט ובפולין, ובכלל אנחנו משתדלים להגיע לכל מקום בעולם להביא תיירים לבית לחם, ירושלים ושאר המקומות, אנחנו משקיערים משאבים רבים לטובת התיירות וכולנו מקוים שנדע ימים של שקט באיזור כי המצב כלל אינו פשוט בשל כל הבעיות שבאזור שאנחנו ואתם חיים״, אמר קומשייה. 

בין החברות ישראליות הנוטלות השנה חלק ביריד:רשת מלונות פתאל, רשת מלונות ישרוטל, רשת מלונות דן, השטיח המעופף, רובין טורס ומדרפט המציגות את מוצריהן ביריד.

בנוסף למשתתפים הזרים, התיירות המקומית של אוקראינה תופסת מקום מרכזי ביריד, ומגוון חברות, ארגונים ומוסדות תיירות, לאור ההתאוששות קלה הנרשמת בתעשיית התיירות האוקראינית, מציעות לאלפי האורחים, אנשי תיירות מרחבי העולם ומאוקראינה, את מוצריהם לחודשים הקרובים.

במסגרת יחסי התיירות ההדדיים בין ישראל לאוקראינה ראוי לציין כי סיטונאית התיירות האוקראינית Peepia בשיתוף חברת הצ'רטר האוקראינית 'דארט' תפעיל החל מסוף אוקטובר סדרה של 11 טיסות ישירות מקייב לעובדה והתיירים האוקראינים, שיגיעו לנופש בארץ, ישתכנו במלון 'ארקדיה' באילת.

מלבד תצוגת הדוכנים יתקיימו במהלך היריד סמינרים וסימפוזיונים בנושאי תיירות, תעופה ומלונאות בהשתתפות מומחים בינלאומיים וכן תצוגות אורקוליות בנושאי תרבות ואומנות של המדינות המשתתפות.

 דלפק ביתן פלסטין

 

 פלסטין - הביעו פליאה כי ישראל לא מצאה לנכון להציב ביתן רשמי ביריד

 

ביתן השטיח המעופף

 

דגלי המדינות המשתתפות ביריד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: